نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. خرداد 1396 - 17:41   |   کد مطلب: 22868
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه حمله موشکی ایران به تروریست‌ها، پاسخ به گستاخی متجاوزان بود، گفت: كوچكترين تجاوز به كشور با اقدام تلافي‌جويانه و مقتدرانه سپاه همراه خواهد شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله داعش به مجلس و حرم امام خمینی(ره) بود که باعث شهادت رسیدن 17 نفر از هموطنانمان شد، اظهار کرد: همه این شهدا از انسان‌های بی‌دفاع و عادی جامعه بودند.

وی با بیان اینکه بعد از حادثه تروریستی جناح‌ها و اشخاصی که در این حادثه موثر بودند توسط نیروهای سپاه، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات دستگیر شدند، افزود: فردی که فرمانده عملیات بود در اولین فرصت شناسایی و در خارج از کشور به درک واصل شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در همان لحظه‌های اول این حادثه تروریستی، سپاه با صراحت اعلام کرد که این حرکت بی‌پاسخ نخواهد ماند، خاطرنشان کرد: دشمنان در خیال خام خود تصور کردند که می‌توانند لطمه‌ای به امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی وارد کنند، اما سخت در اشتباه بودند.

وی با اشاره اینکه سپاه مقتدرانه در هر زمانی پاسخ گستاخی متجاوزان به خاک ایران را خواهد داد، تصریح کرد: خوشبختانه شب گذشته در عملیات لیله‌القدر پاسخ یاوه‌گویان، محکم داده شد و نیروهای فدایی توانستند عملیات را با موفقیت به انجام برسانند.

ابوحمزه با بیان اینکه این موشک‌ها از فاصله 700 کیلومتری به مواضع دشمن شلیک شد، افزود: موشک‌ها در نقطه‌ای به نام دیرالزور که محل تجمع فرماندهان و نیروهای محوری داعش بود اصابت کرد که در این میان تعداد زیادی از داعشیان به درک واصل و بسیاری از تجهیزات نظامی آنها منهدم شد.

وی با اشاره به اینکه این حمله  توانست پیامی را به منطقه و فرامنطقه مخابره کند، افزود: جمهوری اسلامی و در کنار آن سپاه انقلاب اسلامی نسبت به امنیت، اقتدار و عزت نظام و کشور خود حساس است و به هیچ شکل ممکن با فردی سر سازش و تسلیم نخواهد داشت و هر کس بخواهد به هر میزانی لطمه و ضربه‌ای به این کشور وارد کند قطعا با حرکت‌های تلافی‌جویانه و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه این مسئله درس عبرتی برای دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بود، اظهار کرد: کوچک‌ترین حرکات آنها با حرکت تلافی‌جویانه مواجه خواهد شد و در هر نقطه‌ای از جهان که باشند آنها را سرنگون خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه این حرکت باید درسی باشد برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی، آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای آن، افزود: آنها نیز بدانند اگر بخواهند لطمه‌ای ولو در سطح جزئی به کشور وارد کنند و به تعبیر امام خامنه‌ای(مدظلهالعالی) «ترقه بازی» کنند سپاه پاسداران عکس‌العمل نشان خواهد داد و ضربه کاری خود را به آنها وارد خواهد کرد.

ابوحمزه با اشاره به اینکه وظیفه اصلی در این شرایط حساس باید پشت سر امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) که به عنوان فرمانده معظم کل قواست باشیم، اظهار کرد: باید اوامر ایشان به عنوان فصل‌الخطاب ما باشد تا بتوانیم در هر شرایطی یکپارچگی و وحدت را در کشور حفظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، آمریکا و عوامل وابسته به عنوان دشمنان قسم‌خورده اسلام هستند، گفت: نباید به گونه‌ای حرف بزنیم که خوشایند آنها باشد؛ مسوولان باید مواضع قاطع و صریح خود را در انزجار با دشمنان داشته باشند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اشاره‌ای به راهپیمایی روز قدس در کشور کرد و گفت: همه کسانی که دل در گرو نظام، انقلاب، ولایت و ارزش‌های متعالی کشور را دارند باید به شکل گسترده در راهپیمایی روز قدس  شرکت داشته با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل » نفرت خود را از این جهان‌خواران اعلام کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان در عراق و سوریه نفس‌های آخر را می‌کشند، یادآور شد: رژیم غاصب صهیونیستی باید بداند که در آینده نه چندان دور مردم فلسطین همچون سایر کشورها آزاد خواهد شد و عمر این رژیم نیز رو به پایان است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار