نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. خرداد 1396 - 17:25   |   کد مطلب: 22864
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر:
آتش‌نشانی شهرها و بخش‌های اطراف ملایر غیرفعال است
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: آتش‌نشانی شهرها و بخش‌های اطراف ملایر غیرفعال است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایسنا؛ وحید جوادی در دیدار جمعی از پرسنل آتش‌نشانی با نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، به کمبودهای سازمان مانند خودروی نردبان‌دار، خودروی تانکر پشتیبانی و تجهیزات فردی اشاره کرد و افزود: احداث ایستگاه جدید آتش‌نشانی، از اولویت‌های کاری سازمان است.

وی به وجود مشکلاتی نظیر غیرفعال بودن آتش‌نشانی شهرها و بخش‌های اطراف شهرستان ملایر اشاره و اضافه کرد: ادامه این موارد سبب کاهش بهره‌وری در خدمات خواهد شد.

وی ضمن ارائه گزارش عملکرد آتش‌نشانی در 4 سال اخیر اظهار کرد: با توجه به حساسیت بالای کار آتش‌نشانی و نیاز روزافزون به امکانات و تجهیزات بنابراین خواستار همت و حمایت نماینده مردم ملایر برای مساعدت‌های لازم در این زمینه هستیم کما اینکه میزان پیشرفت سازمان آتش‌نشانی در سال‌های اخیر نتیجه تلاش مضاعف همکارانمان است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با ابرازخرسندی از عملکرد مطلوب سازمان آتش‌نشانی، گفت: هرگز فکر نمی‌کردم چنین خدمات متنوع و با ارزشی در سازمان آتش‌نشانی ارائه شود.

محمد کاظمی با بیان اینکه جانفشانی و فداکاری آتش‌نشانان غیرقابل توصیف و جبران است، تصریح کرد: برای رفع نیازمندی‌های این سازمان از هرگونه کمک و مساعدتی که در توان داشته باشیم، دریغ نخواهیم کرد.

وی بر ضرورت حمایت بیشتر و نیز توجه به تجهیز آتش‌نشانی ملایر تأکید و ابرازامیدواری کرد: در عرصه ارتقای مسائل رفاهی کارکنان آتش‌نشانی نیز گام‌های مثبتی برداشته شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار