نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. خرداد 1396 - 23:15   |   کد مطلب: 22846
کارشناس امور فرهنگی و تشکلهای دینی تبلیغات اسلامی ملایر خبرداد:
حضور ۷۰۰ بانوی ملایری در مراسم اعتکاف ماه رمضان
کارشناس امور فرهنگی و تشکلهای دینی تبلیغات اسلامی ملایر از حضور ۷۰۰ نفر از خواهران ملایری در مراسم اعتکاف ماه رمضان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ علی عبدالملکی  از حضور ۷۰۰ نفر از خواهران این شهرستان در مراسم اعتکاف ماه رمضان شهرستان ملایر خبر داد.

وی گفت: این ۷۰۰ نفر با حضور در مسجد جامع شهرستان ملایر در مراسم پرفیض اعتکاف ماه رمضان شرکت کردند.

عبدالملکی عنوان کرد: ستاد اعتکاف برای هر چه بهتر برگزار شدن اعتکاف ماه رمضان اقدام به تشکیل گروهای فرهنگی، پشتیبانی و قرآنی کرده بود تا مراسم اعتکاف به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

کارشناس امور فرهنگی و تشکلهای دینی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از توزیع بروشور حاوی احادیث در رابطه با سنت حسنه اعتکاف در بین معتکفین خواهر شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این احادیث با همکاری معاونت تهذیب حوزه علمیه شهرستان ملایر تهیه و برای تغذیه فکری معتکفین خواهر در بین آنها توزیع شد.

عبدالملکی از همکاری مدیریت حوزه علمیه که در تهیه و تکثیر بروشورها همکاری داشته اند تقدیر و تشکر کرد و گفت: بر اساس هماهنگی های انجام شده ثبت نام اعتکاف ماه رمضان برادران شهرستان ملایر در مسجد جامع شهرستان ملایر انجام می‌شود.

عبدالملکی افزود: اعتکاف ماه رمضان برادران از روز ۲۵ رمضان تا ۲۷ ماه رمضان برگزار خواهد شد.

وی هزینه ثبت نام مراسم اعتکاف شهرستان ملایر ویژه برادران را برای هر نفر ۴۰ هزار ریال عنوان کرد.

کارشناس امور فرهنگی و تشکلهای دینی از فضا سازی تبلیغی برای برگزاری مراسم اعتکاف ماه رمضان شهرستان ملایر خبر داد و عنوان کرد: درراستای آگاه سازی و اطلاع‌رسانی به عموم مردم پیرامون چگونگی برگزاری مراسم اعتکاف اداره تبلیغات اسلامی اقدام به نصب بنر و چاپ بروشور و تراکت کرد.

عبدالملکی افزود:ع لاوه بر چاپ و نصب بنر، اداره تبلیغات اسلامی با ارسال پیامک در سطح وسیع اقدام به اطلاع‌رسانی و آگاه سازی مردم کرد.

کارشناس امور فرهنگی و تشکلهای دینی اداره تبلیغات اسلامی ملایر همچنین از اعزام مداحان خواهر و برادر به مراسم اعتکاف ماه رمضان بانوان شهرستان ملایر خبر داد.

وی گفت: بر اساس هماهنگی انجام شده و برگزاری جلسات با حضور اعضای کانون مداحان شهرستان ملایر، مداحان خواهر و برادر برای قرائت ادعیه و مداحی در صبح و شب در بین معتکفین خواهر ماه رمضان حضور یافتند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار