نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. خرداد 1396 - 6:33   |   کد مطلب: 22840
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در همدان خبر داد
اهدای 15 کیلو طلا توسط بانوان همدانی برای بازسازی عتبات عالیات
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان همدان از اهدای 15 کیلو طلا توسط بانوان همدانی برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ محمدعلی بادامی  در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان در جمع نمازگزاران با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات در همدان بیش از یک دهه است که فعالیت می‌کند، اظهار می‎کند: امروز پس از گذشت یک دهه این ستاد افتخار دارد که در بین 31 استان به عنوان ستاد برتر در کشور شناخته شده است.

وی با بیان اینکه پس از سقوط صدام برای بازسازی بارگاه مطهر 6 امام معصوم در کشور عراق اقداماتی انجام شده است، افزود: امروز وضعیت بازسازی و توسعه حرم‎ها به هیچ عنوان قابل مقایسه با دوران صدام ملعون نیست.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان همدان با اشاره به اینکه خداوند متعال نگاه ویژه‌ای به نظام جمهوری اسلامی داشته است، تصریح کرد: استان همدان در بازسازی شهرهای مقدس در کشور عراق نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته است.

وی با بیان اینکه بزرگترین طرح جهان اسلام در حرم امام علی(ع) در حال انجام است که صفر تا 100 آن در اختیار ایرانیان است، ادامه داد: صحن حضرت زهرا(س) نیز در حال اجراست.

بادامی خاطرنشان کرد: کارگران و مهندسان در این پروژه بدون دریافت پول فعالیت می‌کنند و دارای کتابخانه، محل دفتر تولیت، پارکینگ اختصاصی و موارد دیگری طراحی شده و بیش از 85 درصد پروژه به اتمام رسیده و تا سال 97 به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پروژه ارتقای گنبد حضرت عباس(ع) و حضرت امام حسین(ع) نیز در دست است، گفت: هر همدانی ماهانه یک‌هزار تومان بپردازد باعث می‌شود که نمک‌گیر ائمه معصومین(ع) شویم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان همدان با بیان اینکه تا به امروز 15 کیلو طلا توسط بانوان استان همدان اهدا شده و سال گذشته دو کیلوگرم اهدا کردند، اظهار کرد: هر متر مربع 3 میلیون تومان  سند صادر می‌شود و یک خشت طلا 2 میلیون و 200 هزار تومان است که نام اهداکننده بر روی آن درج می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته یک‌میلیارد تومان کمک برای بازسازی عتبات عالیات جمع آوری شده است، افزود: امیدواریم که در سال جاری نیز همدانی‌ها در این حوزه خوش بدرخشند.

بادامی در پایان با اشاره به ایثارگری مدافعان حرم تصریح کرد: ایران باید در عراق حضور داشته باشد و در خارج از مرزها با داعش مبارزه کند.

انتهای  پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار