نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. خرداد 1396 - 6:28   |   کد مطلب: 22839
نماینده مردم ملایر با بیان اینکه آمریکا و آل سعود به‌دنبال ضربه زدن به اتحاد و انسجام ملی ایران اسلامی هستند،گفت: امروز مدل مدیریت علوی نجات بخش و بیمه کننده آینده کشور است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم؛ حجت الاسلام احد آزادیخواه ظهر امروز در جمع مردم عزدارا ملایر در سالروز شهادت امام علی (ع) اظهار داشت: امروز باید مشی امیرالمومنین و رفتار علی ابیطالب(ع) در بین مسئولان ما موج بزند و این همان شب‌قدر و قرب الهی است.

وی با اشاره به سخنان امام راحل که فرمودند: انقلاب ما، انقلاب محرومین و مستضعفین است گفت: امیرالمومنین (ع) به صورت ناشناس به فقرا و ایتام سرکشی می‌کرد ، بیت المال را صحیح مدیریت و هزینه می‌کرد و این همان حکومت اسلامی است و همه ما باید تلاش کنیم که مدیریت علوی در کشور ما اتفاق بیفتد.

آزادیخواه افزود: امروز برای اینکه این انقلاب به دست ما برسد هزاران شهید و جانباز داده‌ایم و باید مراقب باشیم انقلاب در مدار خودش حرکت کند.

نماینده مردم ملایر با بیان اینکه امروز بدخواهان و دشمنان همه جوره برای براندازی نظام اسلامی هم قسم شده‌اند به تصویب تحریم‌‌های اخیر نمایندگان سنای آمریکا با 98 رای علیه ایران و سوریه اشاره کرد و گفت :امروز اصول‌گرا و اصلاح طلب و چپ راست ندارد و این خیمه شب‌بازی‌ها به صلاح نظام نیست

وی تصریح کرد:  همه ما ایرانی و برادریم و واقعیات را باید ببینیم و برای خدمت به مردم حرکت کنیم .

آزادیخواه با اشاره به سخنان اخیر رهبری مبنی براینکه در موضوع برجام زیادی به امریکایی‌‌ها اعتماد کردیم افزود:  امروز می‌بینیم که سخنان رهبری حقیقت دارد و  امروز دو برابر نمایندگان سنای آمریکا علیه کشور ما تحریم‌های خصمانه تصویب می‌کنند.

وی با بیان اینکه  ملت ما از این تهدید‌ها و تحریم‌ها هراسی ندارد، گفت: اما این نفاق‌ها، عداوت‌ها، شیطنت‌ها و طوفان‌ها امروز به سمت کشور ما می‌آید و اینها دست‌انداز است برای کشور و به آینده جوانان ما آسیب می‌رساند.

نماینده مردم ملایر خطاب به مسئولان گفت: واقعیات را باید دید، دقت کنید فقط در سخنرانی‌‌ها بیان نکنید در مقام عمل هم باید استناد شود، آیا حیف نیست ما تفکر مبنایی امیرالمونین را بگذاریم و به سیاست‌های غلط آمریکایی دل ببندیم ،آیا آنها دلسوز نظام ما هستند؟ اینجاست که علوی بودن معنا پیدا‌ می‌کند.

وی با اشاره به سخنان امام راحل که گفتند: آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند افزود: مگر می‌شود با ملتی که بار‌ها حمایت خود از آرمان‌های نظام و کشورش را اعلام کرده، در افتاد اما ما نمی‌خواهیم علیه کشورمان دست‌انداز ایجاد شود‌.

نماینده مردم ملایر در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا با حمایت‌‌های آل سعود دست پروده‌‌های خود را با حداکثر تسهیلات به مرکز تصمیم گیری کشور ما می‌فرستد و می‌خواهد انسجام و وحدت ملت و نظام را کم کند اما غافل است که افسران جبهه مقاومت فرهنگی و یاوران ولایت که امروز خار چشم دشمنان اسلام هستند با تمام توان از تمامیت ارضی کشور دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز پاسداران نظام جمهوری اسلامی نه تنها در کشور بلکه در مرز‌های عراق ، یمن و سوریه از ناموس ایران دفاع می کنند گفت: اگر غیر این بود امروز  میدان انقلاب تهران میدان مبارزه بود.

آرادیخواه بیان کرد: امروز باید آن تفکری که شهیدان‌ مدافع حرم را زیر سوال می‌برد و‌ می‌گوید اینها برای حقوق و مزایا در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند جراحی شود و این غده سرطانی از ذهنش بیرون کشیده شود امروز پاسدار شهید جواد تیموری‌ همسنگر شهیدان مدافعان حرم ابراهیم خانی و سعید شاملوست که جوانمردانه از ناموس اسلام و مسلمانان در برابر ظلم و کفر دفاع می‌کنند.

نماینده مردم ملایر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت:در بدو انقلاب سازمان‌های چون کمیته امداد، وزارت جهاد سازندگی و بنیاد 15 خرداد و بنیاد جانبازان، بنیاد‌ شهید و غیره به دستور امام راحل  ‌برای محرومیت زدایی و رفع فقر از کشور  ایجاد شده است.

وی بیان‌کرد: بهترین سازمان جهاد سازندگی بود برای محرومیت زدایی و سازندگی و کمک به جبه‌های مقاومت که امروز به جهاد کشاورزی تبدیل شده که سازمانی انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه  امیدورایم امروز  شرایطی که برای توسعه صنعتی کشاورزی در شهرستان ایجاد شده به سرانجام برسد، گفت :امروز به نوعی قطحی آب در کشور داریم و لازم است  روش‌های نوین آبیاری جایگزین روش‌‌های سنتی و قدیمی شود.

وی ضمن انتقاد به دولت ، وزارت جهاد کشاورزی  و سازمان مدیریت  اظهار داشت: سال گذشته دولت قول داد کیلویی 500 تومان یارانه سبزه به کشاورزان ملایری پرداخت کند که قبل از انتخابات حدود یک سوم پرداخت شد و مابقی هنوز پرداخت نشده است‌.

وی با اشاره به اینکه آیا سزاوار است وقتی قولی می‌دهیم به آن عمل نکنیم، گفت: ما از سازمان تعاونی روستایی کشور از وزیر جهادکشاورزی و از آقای نوبخت گلایه داریم و امیدواریم در  سالروز جهاد کشاورزی بدهکاری باغداران و‌ کشاورزان ملایری پرداخت شود و مشکلات کشاورزان این شهر مرتفع شود.

نماینده مردم ملایر با تاکید براینکه تنها چیزی که کشور ما را بیمه می‌کند مدل مدیریت علوی است بر تقویت این‌مدل مدیریت توسط همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد‌.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار