نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. خرداد 1396 - 18:49   |   کد مطلب: 22837
امام جمعه ملایر با اشاره به تصویب طرح جدید تحریم در سنای آمریکا بیان کرد: آمریکا با این کار برجام را نقض کرد و مسئولین نباید در مقابل این مسئله کوتاه بیایند.

به گزارش ملایری‌ها؛  حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه ملایر در پارک سیفیه این شهر با تسلیت فرا رسیدن شهادت مولی متقین علی(ع) اظهار داشت: آنگونه که شایسته است ما نمی توانیم فضائل امیرالمومنین را بیان کنیم.

وی گفت: علم، زهد، تقوا، حلم و خصوصیات رفتاری این امام بزرگ به قدری وسیع است که هر کدام از این صفات خود کتابی قطور است.

امام جمعه ملایر ایمان و تقوی امیرالمؤمنین‌ را بی مانند عنوان کرد و گفت: شجاعت امام علی(ع) نیز در نوع خود بی نظیر است و  شجاعت این امام در مبارزه با باطل و عرصه مبارزه فتنه و نفاق هم بی مانند است.

وی گفت: امام علی همانگونه که در میدان جنگ هیچگاه پشت به دشمن نکرد در جنگ های نرم هم شجاعت فراوانی داشت و پشت دشمنان را به لرزه می انداختند.

حجت الاسلام برقراری گفت: امام علی(ع) از همان روزهای اول اسلام را پذیرفت و همواره از اسلام دفاع می کرد حتی در روزهایی که اسلام مخفیانه تبلیغ می شد.

وی با اشاره به سخنان امیرالمومنین علی(ع) بیان کرد: امام علی(ع) در مقابل بیت المال و اموال مسلمین در مقابل هیچ کس حتی با نزدیک ترین افرادش هم ملاحظه‌ای نمی کرد.

امام جمعه ملایر گفت: ما در میدان سیاست و اقتصادی نیازمند افرادی با شجاعت امام علی(ع) هستیم تا از اموال مسلمین در برابر اختلاس و حقوق های نجومی دفاع کنند.

امام جمعه ملایر با اشاره به رد شدن سند 2030 در شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: مردم خواستار  ابطال کلیه بندهای این سند هستند و امثال آن هستند.

وی گفت: هر سندی و مصوبه ای که پذیرفت می شود باید با اسلام،ایرانی بودن ما و آرمان های انقلاب همخوانی داشته باشد و اگر غیر از این بوده نمونه ای از نفوذ است و همه مسئولین باید در مقابل نفوذ و انحراف ایستادگی کنند.

امام جمعه ملایر به سخنان رهبری درباره آتش به اختیار اشاره و بیان کرد: آتش به اختیار به معنای هرج و مرج نیست بلکه به معنای حرکت در راه قانون و آرمان های انقلاب و منویات رهبری است.

وی با اشاره به تذکر رهبری به رئیس جمهور درباره دو قطبی کردن مردم بیان کرد: نباید در جامعه دو قطبی ایجاد شود و کشور را به عقلانیت و انقلابی تبدیل کرد چرا که برای کشور مشکل ایجاد می کند.

وی با اشاره به تصویب طرح جدید تحریم در سنای آمریکا بیان کرد: آمریکا با این کار برجام را نقض کرد و مسئولین نباید در مقابل این مسئله کوتاه بیایند و از وزیر خارجه تشکر کرده که مراتب اعتراض ایران را به 5+1 اعلام کرد.

وی تاکید کرد: ما از نماینده های مجلس خواستاریم که در برابر این اقدام آمریکا مقابل به مثل کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار