نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. خرداد 1396 - 14:28   |   کد مطلب: 22836
به مناسبت ماه مبارک رمضان، کارگاه خوشنویسی با حضور جمع کثیری از هنرمندان خوشنویس ملایر در مجتمع فرهنگی و هنری برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در پایان این کارگاه، گفت: این کارگاه پس از 10 روز نمایشگاهی که به مناسبت ماه میهمانی خدا و در گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برگزار شده بود، تشکیل شد.

وی افزود: در این کارگاه تعداد 45 نفر از هنرمندان خوشنویس انجمن خوشنویسان ملایر شرکت نمودند و خوشنویسان در نهایت صداقت و با صفای باطن نسبت به خلق آثار زیبای خوشنویسی در زمینة ماه رمضان و تجدید میثاق دوباره با امام خمینی(ره) مبادرت کردند.

غلامرضا جمالی زاده با بیان اینکه این کارگاه گامی برای اشاعه بیشتر فرهنگ و هنر خوشنویسسی محسوب می شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه از خوشنویسی به عنوان هنر ملی و مذهبی نام برده می شود، امیدواریم با برگزاری و ادامه اینگونه برنامه ها، مردم اقبال بیشتری به برنامه های فرهنگ و هنر نشان دهند و ما نیز بتوانیم رسالت خود را به خوبی به ایفا کنیم.

وی یکی از اهداف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر را منسجم کردن فعالان هنر خوشنویسی و افزایش تعداد اعضاء انجمن عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم در این راستا شاهد شکوفایی هنرمندان بیشتر و نیز شناسایی و جذب استعدادهای جوانان و نوجوانان باشیم.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار