نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. خرداد 1396 - 10:18   |   کد مطلب: 22762
امام جمعه ملایر با تأکید بر اینکه بانک مرکزی باید در زمینه ورشکستگی مؤسسه آرمان پاسخگو باشد، گفت: مال مردم نباید هدر رود.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایسنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری  در دیدار مالباختگان مؤسسه آرمان در ملایر، با بیان اینکه نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مجدانه پیگیر این قضیه هستند، اظهار کرد: اگر بانک مرکزی در این راستا پای کار نیاید و مشکل مردم را حل نکند، باید از آن شکایت کرد.

وی با اشاره به اینکه چندین سال است که آرم بانک مرکزی روی این مؤسسه بوده و مردم به خاطر اعتماد به نظام جمهوری اسلامی و نظارت بانک مرکزی دارایی‌شان را در مؤسسه آرمان سرمایه‌گذاری کرده‌اند، ادامه داد: اگر بانک مرکزی ادعا کند که از فعالیت این مؤسسه اعتباری اطلاعی نداشته، عذر بدتر از گناه است.

امام جمعه ملایر خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهمترین مشکل مردم، مسائل اقتصادی است که این موضوع در مناظره‌های انتخاباتی مطرح شد.

برقراری مشکل پیش آمده در مؤسسه آرمان را نمونه یک دزدی دانست و افزود: اگر شخصی این تخلف را انجام می‌داد به سرعت قوه قضائیه و نیروی انتظامی وارد کار می‌شد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه امروزه گرفتن حق و مال مردم مدرنیزه شده است، ادامه داد: خوشبختانه مسئولان کشوری و نمایندگان مردم ملایر و سایر نمایندگان مراکز استان‌های دیگر به جد پیگر حل مشکل پیش‌آمده هستند که امیدواریم این مسأله هرچه سریع‌تر ریشه‌ای حل شود.

برقراری با تأکید بر اینکه اگر مدیران اجرایی و مسئولان آن نگاهی را که امام خمینی(ره) به مردم داشتند، امروز به ملت ایران داشته باشند، هرگز چنین مشکلات عدیده‌ای پیش نمی‌آید، افزود: این مردم، همان ملت همیشه در صحنه‌ای هستند که برای انقلاب و نظام هزینه کرده‌اند و جانباز، شهید و آزاده داده‌اند و درحال حاضر نیز فرزندان خود را برای حفظ مرزهای نظام اسلامی راهی سوریه می‌کنند.

درخواست نماینده ملایر از سیف

در پی اعتراضات و تجمع‌های هر روزه مالباختگان مؤسسه آرمان در ملایر، نماینده مردم ملایر و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم با ارسال نامه‌ای به دکتر سیف رئیس بانک مرکزی خواستار تسریع در روند تعیین تکلیف و رفع مشکل سرمایه‌گذاران مؤسسه آرمان در شهرستان ملایر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه با اشاره به لزوم تأمین امنیت سرمایه‌گذاری در کشور، گفت: با توجه به مشکلات عدیده سرمایه‌گذاران که غالبا از قشر مستضعف هستند از جانب بانک مرکزی انتظار می‌رود نسبت به رفع این مشکل هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را به عمل آورد.

همچنین طی روزهای اخیر رئیس مؤسسه مالی و اعتباری آرمان ملایر با محمد کاظمی، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و نماینده مردم ملایر در مجلس، پیرامون مشکلات این مؤسسه در انجام تعهدات مالی نسبت به سپرده‌گذاران دیدار داشت.

رئیس و جمعی از سپرده‌گذاران مؤسسه مالی و اعتباری آرمان ملایر با حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه دیگر نماینده مردم ملایر، نیز پیرامون مشکلات این مؤسسه در انجام تعهدات مالی نسبت به سپرده‌گذارن دیدار کردند و به تبادل‌نظر پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار