نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. خرداد 1396 - 13:39   |   کد مطلب: 22749
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که قصد خرابکاری و براندازی در نظام را داشتند، امام(ره) با آنان قاطعانه برخورد می کردند و مصداق بارز اشداء علی الکفار در مدیریت امام مشهود بود.

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها شخصیت امام خمینی(ره) را منحصر به فرد در تاریخ صد ساله اخیر دانست و اظهار داشت: چهره امام در قرن اخیر در نوع خود بی نظیر بود و وی توانست علوم حوزوی و فقه جعفری را به صورت کاربردی وارد جامعه کرده و حکومت اسلامی تشکیل دهد.

وی گفت: پایه های حکومت امام مبتنی بر استکبار ستیزی و حمایت از مستضعفیمن و پا برهنه ها بود و توجه به خواسته های مردم از اصلی ترین اهداف حکومت اسلامی امام خمینی(ره) بود که این حکومت در صد سال اخیر بی نظیر است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی قاطعیت را جزء ارکان اصلی حکومت اسلامی امام دانست و بیان کرد:  برخورد قاطعانه امام با  بدخواهان و برخورد با منافقین هم در قبل از انقلاب و هم پس از انقلاب زبانزد بود.

وی تاکید کرد: افرادی که قصد خرابکاری و براندازی داشتند، امام با آنان قاطعانه برخورد می کردند و مصداق بارز اشداء علی الکفار در مدیریت امام مشهود بود.

حجت الاسلام آزادی‌خواه برخورد امام با دوستان و دشمنان را میراثی مهم برای امروز دانست و بیان کرد:امام بین دوست و دشمن تفاوت قائل بود.

وی با اشاربه نامه امام به گورباچف بیان کرد:  در ابتدا همه رادوست می دانست اما همین امام گفت که آمریکا هیچ غلطتی نمی تواند بکند چرا که  تفکر امریکایی را ضد اسلامیت و بشریت می دانست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی انتخاب آیت الله خامنه ای رابهترین اقدام بعد از ارتحال امام(ره) از جانب مجلس خبرگان دانست و گفت:  تعیین جایگزین لایق برای امام بتواند آرمان ها را ادامه داده و انقلاب را به سرمنزل مقصود برساند اصلی‌ترین اقدام مجلس خبرگان بود.

وی گفت: آن سال ها و ان روزها خیلی از جریان های ضد انقلاب امیدوار شده بودند که با رحلت امام انقلاب را نابود کننداما اقدام خبرگان، سخنان  حاج احمد خمینی مبنی بر تاکید جایگزینی رهبری و به دنبال آن تایید علما و مراجع و نمایندگان نقفشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه تاکیید کرد:  خبرگان رهبری در کمترین زمان بهترین و مدبرانه ترین  تصمیم را گرفت و بهترین انتخاب را انجام داد و مقام معظم رهبری  توانست تصمیمات امام را جامعیت  دهد موفق شدند توانست مسیرهای شروع شده توسط امام را ادامه دهدند.

وی گفت: روحیه استکبارستیزی و قاطعیت مقام معظم هبری همان قاطعیت امام(ره) است و  امروز می بینیم بعد از این همه سال از رحلت رهبر کبیر انقلاب آرمان های انقلاب نه تنها ضعیف شده اند بلک صادر شده اند و حضور پرشور مردم مردم پای صندوق های رای بهترین دلیل برای اثبات قدرت انقلاب است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار