نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. خرداد 1396 - 9:34   |   کد مطلب: 22747
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر خبر داد
برگزاری مراسم سالگرد امام خمینی(ره) در مسجد جامع ملایر
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر گفت: مراسم بزرگداشت و سالگرد رهبر کبیر انقلاب در روز 14 خرداد در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها 14 خرداد را از حزن‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: امام خمینی(ره) شخصیتی بی‌بدیل در تاریخ معاصر است که روز رحلت وی تمامی آزاده‌های جهان اندوهگین شدند.

وی گفت: اگر امروز ایران اسلامی بر قله‌های عزت و قدرت در دنیا قرار دارد همه یادگار و میراث به‌جامانده از رهبر کبیر انقلاب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر همه‌ساله هم‌زمان با رحلت امام خمینی مراسم بزرگداشتی ذر سراسر ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم بزرگداشت امسال امام خمینی(ره) در ملایر در روز 14 خرداد و از ساعت 7 بعدازظهر در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام بیات به سخنرانی حجت‌الاسلام برقراری امام‌جمعه ملایر در این مراسم اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم مردمی «عهد روح‌الله» در راستای بزرگداشت رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی افزود: این مراسم با همکاری آستان قدس رضوی و در ظهر 14 خرداد در حسینیه ثارالله با سخنرانی امام‌جمعه ملایر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر با دعوت از مردم ولایتمدار ملایر برای حضور در این مراسم‌ها بیان کرد: برگزاری بزرگداشت امام خمینی(ره) بزرگداشت انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار