نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. ارديبهشت 1396 - 18:10   |   کد مطلب: 22575
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت یازدهم ‌دولت پرخرجی است، گفت: امروز بیش از ۹۰ درصد بودجه کشور صرف هزینه‌‌های جاری دولت می‌شود‌.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم؛ احد آزادیخواه در جمع اقشار مختلف مردم ملایر با بیان اینکه یکی از رکن‌های اصلی مدیریت نظارت است اظهار داشت: امروز کشور ما بیشتر از هر چیز به نظارت به بیت‌المال و حقوق مردم نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم ‌دولت پرخرجی است، افزود: امروز بیش از 90 درصد بودجه کشور صرف هزینه‌‌های جاری دولت می‌شود‌ و فقط 10 درصد بودجه به طرح‌های عمرانی برای مردم اختصاص دارد.  

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه هم اکنون ساختمان‌سازی، جاده‌سازی و سایر طرح‌های عمرانی کشور خوابیده است، تصریح کرد: این در حالی‌است که تعداد 160 هزار نوع اشتغال مرهون کار‌های عمرانی است.

وی با بیان اینکه امروز باید از آمار و ارقام کاغذی بیرون بیاییم و حقیقت را ببینیم، گفت: امروز جوانان بیکارند، سفره‌های مردم خالیست، مشکلات اقتصادی بیداد می‌کند اما دولتمردان برای اینکه حقوق‌های 50 و 100 میلیونیشان قطع نشود و میز ریاست و پست و مقامشان از دست نرود می‌گویند مشکلی نداریم و ‌کشور روی ریل اقتصادی قرار دارد.

آزادیخواه عنوان کرد بیان کرد: تا زمانی که ما در پشت میز مذاکره نترس بودیم، متکی به توان‌ داخلی و به شجاعت جوانان خود ایمان داشتیم، نفت ما بشکه‌ای 140 دلار به فروش می‌رفت اما زمانی که به دشمن لبخند زدیم، خواهش و التماس کردیم  نفت ما به قیمت بشکه‌ای 40 دلار فروخته شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از ادبیات لبخند فقط تمدید 10 سال دیگر تحریم‌‌ها عاید ما می‌شود، گفت: بعد از مذاکرات برجام صادرات نفت خام ما از 850 بشکه به بیش از دو میلیون بشکه رسیده است و این یعنی پیش فروش ذخایر نفتی و خیانت به نسل آینده بعد می‌گویند رشد هشت درصدی داریم، کدام کارشناس اقتصادی این رشد را می‌پذیرد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امضاء قرارداد‌های ننگین نفتی بدون هماهنگی و‌ مشورت با مجلس اظهار داشت: با بسته شدن این قراردادها چندین هزار شغل پایدار را به خارجی‌ها تقدیم کردیم.

آزادیخواه با بیان اینکه دولتمردان می‌گویند ما 700  هزار شغل در کشور ایجاد کرده‌ایم، گفت: من به عنوان نماینده مردم ملایر سئوال می‌کنم چند درصد از این 700 هزار شغل سهم شهرستان 300 هزار نفری ملایر شده است.

 وی با طرح این سؤال که آیا ملایری‌ها این شغل 700 هزار نفری را درک کرده‌اند؟ افزود: بعد از بررسی‌ها متوجه شدم  منظور از ایجاد 700 هزار شغل و رشد هشت درصدی که دولتمردان می‌گویند، تعطیلی کامل کارخانه "کیان کُرد"، ذوب آهن و معادن سرمک ملایر و غیره بوده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بعد از 40 سال از عمر انقلاب، ابرقدرت‌ها با شنیدن نام انقلاب ایران لرزه بر اندامشان می‌افتاد اما امروز که در گفت‌وگو با آنها از ادبیات لبخند استفاده کردیم نتیجه‌اش این بود که تحریم‌ها 10 سال دیگر تمدید شود.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به کاندیدا‌ها که باید نگاهتان به درون باشد نه به دست غربی‌‌ها گفت: کشور ما امروز رئیس جمهوری می‌خواهد که متکی به توانمندی و سرمایه‌های داخلی بوده و تفکری داشته باشد که بتوانند برای جوانان اشتغال، نشاط و ‌معنویت ایجاد کند و استقلال کشور را حفظ کند.

آزادیخواه افزود: کاندیدایی اصلح است که به وعده‌های خود عمل کند و بتواند مشکلات اقتصادی و ‌معیشتی مردم را برطرف کرده و کشور را در ریل پیشرفت و توسعه قرار دهد.

وی انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال را امن‌ترین، پرشورترین و سالم‌ترین انتخابات با حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح و دلسوز انقلاب و ‌نظام دانست و عنوان کرد: انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال در اوج امنیت برگزار خواهد شد چرا که ما تجربه فتنه 88 را داریم و اگر کسی بخواهد در انتخابات ناامنی ایجاد کند ما دست او را قطع خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار