نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. ارديبهشت 1396 - 11:44   |   کد مطلب: 22545
امام جمعه ملایر گفت: انجمن های مردم نهاد به سمت ایجاد سمن های اشتغال رفته و در راستای تسهیل ایجاد شغل فعالیت کنند.

 

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد باقر برقراری در دیدار با اعضای انجمن های مردم نهاد شهرستان ملایر کار برای جوانان را توفیقی بزرگ داانست و اظهار داشت: جوانی یک سرمایه بزرگ بای هر انسانی بوده و دوران طلایی زندگی است.

وی : با اشاره به روایات متعدد مبنی بر اهمیت دوران جوانی بیان کرد: یکی از سوالهایی که در روز قیامت از انسان پرسیده شده این  وضعیت سپری کردن دوران جوانی است.

امام جمعه ملایر:ایجاد نشاط در بین جوانان را از لازمه های اصلی در برنامه ریزی جوانان دانست و گفت،ما باید بای جوانان به گونه ای برنامه ریزی کرده که جوان اساس جوانی خودرا از دست ندهد.

وی با اشاره به اهمیت کار سمن ها بیان کرد:مشکل ازدواج،مسائل جوانان،ازدواج آسان و ازدواج رایگان می تواند از مهم ترین برنامه های این سمن ها باشد.

حجت الاسلام برقراری گفت:انجمن های مردم نهاد به سمت ایجاد سمن های اشتغال رفته و در راستای تسهیل ایجاد شغل فعالیت کنند.

وی خاطر نشان کرد:امروز اشتغال مهمترین مسئله در جامعه ما بوده و هدف بزرگ همه این مسئله است و سمن ها می توانند نقشی موثر در این زمینه داشته باشند.

امام جمعه ملایر گفت:این سمن ها میتوانندبا آموزش و پرورش همراه شده و دانش آموزانی که میتوانند در بحث فنی و حرفه ای موفق باشند را شناسایی و در مسیر قرار دهند.

وی فرهنگ سازی را از دیگر الزامات برای فعالیت های سمن ها عنوان کرد و گفت:کارهای زمین مانده بسیاری همچون سبک زندگی اسلامی ایرانی که انجمن های مردم نهاد می توانند در آن فعالیت کنند وجود دارد.

حجت الاسلام برقرای گفت:این سمن ها باید کیفیت بخشی شده و ورزش و جوانان همواره جای این سمن ها باشد و همه جانبه حمایت کند.

امام جمعه ملایر تاکید کرد:دشمن روی جوانان ما بسیار حساس است چون روزی از همین جوانان سیلی محکمی خورده است.

وی افزود امروز دشمنان به دنبال از بین بردن روحیه ایستادگی جوانان ماست و در این زمینه نیز بسیار هوشیار است

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار