نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. ارديبهشت 1396 - 11:03   |   کد مطلب: 22513
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر خبر داد: تعداد 214 شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان ملایر در نظر گرفته‌شده که از این تعداد 79 شعبه آن مربوط به شهر ملایر است.

به گزارش ملایری‌ها؛ سعید کتابی در نشست توجیهی و هماهنگی امور چاپی و تبلیغاتی انتخابات96 اظهار داشت: توجه به مباحث قانونی تبلیغات در انتخابات پیش رو و نظارت و ساماندهی به برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا برای ایجاد شورونشاط انتخاباتی بسیار مهم است و انتظار داریم مدیران چاپخانه‌ها و کانون‌های تبلیغاتی بر اساس قوانین و دستورالعمل‌های اعلام‌شده از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عمل کنند تا از هرگونه سوءاستفاده و بی‌نظمی ممانعت به عمل آید.

وی با تشریح موارد و مصادیق قانونی در خصوص تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، عنوان کرد: تعداد 214 شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان ملایر در نظر گرفته‌شده که از این تعداد 79 شعبه آن مربوط به شهر ملایر است و ازآنجاکه کار انتخابات شوراها در حوزه شهر ملایر به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، برای کاندیداها کدهایی سه‌رقمی تعریف‌شده و بعد از اتمام زمان رأی‌گیری، کار شمارش آرا نیز در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر تأکید کرد: چاپخانه‌ها و کاندیداهای شورای اسلامی شهر ملایر، تمهیدات و دقت لازم را برای درج کدها در کارهای تبلیغاتی داشته باشند و کاندیداها از به کار بردن عناوین و القاب غیر مستند، شعارهای خلاف پرهیز کنند که در غیر این صورت به‌عنوان تخلف تلقی شده و به‌عنوان جعل عنوان و تخلف مورد پیگیری قضایی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مدیران چایخانه‌ها قبل از هرگونه کار چاپی، ابتدا درخواست کتبی کاندیداها را دریافت نموده و بعدازاینکه اسم، آرم و نشانی چاپخانه خود را در قسمت پایین بنر و پوستر تبلیغاتی درج کردند، نمونه‌ای از اقلام را به فرمانداری ارسال نمایند.

کتابی  کاندیداهای شورای اسلامی شهر تأکید کرد:  طبق قانون هر کاندیدایی یک ستاد می‌تواند ایجاد کند، دیوارنویسی ممنوع بوده، نصب پوستر باید جاهای مجاز انجام گیرد و استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آن‌ها نیز اعم از کاغذی، مقوایی، پارچه‌ای و ... با ابعاد بیشتر از 70*100 سانتی‌متر ممنوع است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار