نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. ارديبهشت 1396 - 9:43   |   کد مطلب: 22432
سرپرست گروه هنری یاس کبود گفت: نمایش "حیدر" روایتی مستند از زندگی اولین شهید مدافع حرم ملایر حاج حیدر ابراهیم‌خانی از امروز به روی صحنه تئاتر می‌رود.

مهدی روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اعلام این خبر اظهار داشت: نمایش "حیدر" درباره بخشی از زندگی اولین شهید مدافع حرم ملایر است.

وی با اشاره به خلاصه‌ای از این نمایش بیان کرد: حیدر که تقریباً در خانه عمویش بزرگ‌شده تصمیم می‌گیرد با دخترعمویش لیلا ازدواج کند و با توجه به اینکه او یک سپاهی است و شرایط خود را همان ابتدا می‌گوید که ممکن است هر اتفاقی برایش بیفتد و لیلا می‌پذیرد.

سرپرست گروه هنری یاس کبود افزود: چند سال بعد از ازدواج حیدر عازم سوریه می‌شود و لیلا در تنهایی خود با حیدر و خاطراتش سر می‌کند تا اینکه خبر شهادت حیدر را می‌آورند و...

وی گفت: نویسنده نمایش "حیدر" توسط پژمان شاهوردی است و این کار به مدت پنج شب و در دو سانس در سالن مرکز آموزش هنر ملایر به روی صحنه می‌رود.

وی با اشاره به عوامل این نمایش بیان کرد: فروزان حسینی، زهیر کزازی، حامد سرایی، علی‌محمد بیات، محسن حیدری، محدثه یاری و حسین رشیدی بازیگران این نمایش هستند.

روزبهانی افزود: سمیه حیدری نورپرداز و راضیه روزبهانی موسیقی این نمایش را بر عهده داشته و مهی روزبهانی هم کارگردان نمایش حیدر است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار