نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. ارديبهشت 1396 - 14:17   |   کد مطلب: 22423
حجت‌الاسلام آزادی‌خواه خبر داد؛
اجرای سه پروژه در بافت‌های فرسوده شهر ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وعده‌های معاون وزیر راه سه پروژه فاضلاب کشی محله شمس آباد و ساخت دو پارک در بافت فرسوده شهرملایر اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره برگزاری نشست مشترک با مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان اظهار داشت: در این نشست وضعیت برخی پروژه‌های ملایر تعیین تکلیف‌شده و اعتبارات لازم برای آنان مشخص شد.

وی افزود: آغار عملیات ساخت راه از گردنه آبدر به سمت آورزمان در محور ملایر به نهاوند در مسیری به طول پنج کیلومتر یکی از این مصوبات است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز عملیات آسفالت‌ریزی مسیر ملایر به بروجرد در سامن در ده روز آینده و  تملک زمین‌های حسین آباد شاملو  در مسیر جوکار به خیر آباد و آسفالت ریزی آن از دیگر مصوبات این نشست بود.

وی با اشاره به وعده های معاون وزیر راه برای اجرای سه پروژه در بافت‌های فرسوده شهرستان بیان کرد: در همین راستا دو پارک در محله‌های حاشیه نشین شهر ساخته می‌شود.

حجت الاسلام آزادی خواه اجرای شبکه فاضلاب محله شمس آباد را یکی دیگر از مصوبات این نشست عنوان کرد و افزود: این دو پارک در محله های شمس آباد و خیابان ولی بخشی ساخته می‌شود.

وی از ساخت مسجد در مسکن مهر خبر داد و گفت: با توجه به نیاز مبرم این منطقه ساخت مسجد یکی دیگر از مصوبات این نشست بود که با در اختیار دادن زمین راه و شهرسازی یک مسجد در مسکن مهر ملایر خواهد ساخت.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار