نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. ارديبهشت 1396 - 0:15   |   کد مطلب: 22421
رئیس دانشگاه آزاد ملایر اظهار امیدواری کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده دانشکده پیراپزشکی ملایر از مهرماه با جذب دانشجو در 8 رشته آغاز به کار می‌کند.

به گزارش ملایری‌ها؛ عباس ملک حسینی در آیین تجلیل از آیت‌الله احمدی در دانشگاه ملایر با اعلام این خبر بیان کرد: با پیگیری‌ها انجام‌شده توسط نماینده‌های ملایر و در سفر وزیر بهداشت به ملایر مجوز راه‌اندازی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه آزاد ملایر کسب شد.

وی افزود: سایت 23 هکتاری دانشگاه آزاد ملایر واقع در با ملایر به دانشکده پیراپزشکی تبدیل‌شده و صحبت‌های انجام‌شده با نماینده‌های وزارت خانه این مکان به  قطب پیراپزشکی استان تبدیل می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد ملایر گفت: واحد آزاد ملایر از سال 67 و با یک‌رشته تحصیلی آغاز به کارکرد و امروز این دانشگاه با 4 هزار دانشجو در  101 رشته در حال فعالیت است.

رئیس دانشگاه آزاد ملایر افزود: این واحد دارای 2 رشته دکتری در و 38 رشته کارشناسی ارشد است و مابقی رشته‌های کاردانی و کارشناسی هستند.

وی گفت: دانشگاه آزاد ملایر در دو سایت آموزشی و دانشکده سما همه شرایط مناسب استاندارد برای تحصیلات در ملایر را دارا است.

ملک حسینی گفت: در دانشگاه آزاد ملایر به دنبال ایجاد رشته‌های کاربردی بوده تا دانشگاه به سمت کارآفرینی برود تا بتوان از پتانسیل‌های دانشگاه بخصوص در رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری استفاده شود.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

همش حرف میزنند ودر عمل صفر.

دیدگاه شما

آخرین اخبار