نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. ارديبهشت 1396 - 21:31   |   کد مطلب: 22395
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان همدان
انتخابات در فضای مجازی رصد می‌شود/ برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم عمومی
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان همدان با تأکید بر برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم عمومی گفت: در فضای مجازی تخلفات کاندیداها، تبلیغات پیش از موعد و تخریب‌ها رصد می‌شود که نامزدها باید دقت لازم را داشته باشند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ احمد رحیمی عصر امروز در نشست توجیهی کاندیداهای شورای شهرهای همدان، مریانج، جورقان و قهاوند با بیان اینکه در روز انتخابات آنچه در تمام مأموریت‌ها ملاک است، نظم و امنیت عمومی است، اظهار کرد: ملاک نظم و امنیت عمومی در ناجا فرمایشات مقام معظم رهبری و فرماندهی ناجاست و باید بر این اساس همگی طبق قانون حرکت کرد.

وی با بیان اینکه در مأموریت‌های نیروی انتظامی، موظف به ایجاد نظم و جلوگیری از هرگونه بی‌نظمی هستیم، افزود: با هرگونه بی‌نظمی در جریان انتخابات برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی همدان امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت انتخاباتی را مهم دانست و گفت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی ضمن برنامه‌ریزی، اعلام آمادگی می‌کند، فضا به گونه‌ای باشد که کاندیداها بتوانند به نحو شایسته‌ای فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون بخشی از فعالیت‌های انتظامی مربوط به زمان تا احراز صلاحیت کاندیداهاست، گفت: بخشی از فعالیت‌ها در حین برگزاری انتخابات و بخشی به پس از انتخابات برمی‌گردد.

رحیمی با اشاره به اینکه برای برگزاری همایش‌هایی که نیاز به اخذ مجوز دارد، نباید قبل از اخذ مجوز دعوت‌نامه‌ای ارسال شود، بیان کرد: مجریان انتخابات نیز باید حواشی انتخابات را مدیریت کنند.

وی با تأکید بر اینکه در فضای مجازی نیز پلیس فتا به طور مستمر رصد می‌کند، افزود: در فضای مجازی تخلفات کاندیداها، تبلیغات پیش از موعد و تخریب‌ها رصد می‌شود که نامزدها باید دقت لازم را داشته باشند زیرا گزارشات به انتظامی واصل می‌شود.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی همدان با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی نیز ابزار قانونی وجود دارد، تصریح کرد: اعمال مقررات راهنمایی و رانندگی برای ایام انتخابات پیش‌بینی شده و طرفداران و ستادهای کاندیداها نیز باید توجیه شوند که در صحنه انتخابات فضای نامناسبی پیش نیاید.

وی با تأکید بر اینکه همه ما مکلف به قانون هستیم، گفت: هرکس در این صحنه انتخابات حضور یافته، همین حضور خود نوعی پیروزی است و نتیحه به نفع هرکس باشد، باید چهارسال کار کند که پیش خدا موفقیت را اثبات کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار