نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. فروردين 1396 - 10:26   |   کد مطلب: 22353
استاندار همدان با بیان اینکه ۶ خیابان اصلی همدان با رضایت شهروندان پیاده‌راه می‌شود گفت: کلنگ آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن همدان با حضور رئیس جمهور زده می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم؛ محمدناصر نیکبخت شامگاه چهارشنبه در اجلاس ماهانه اصناف همدان اظهار داشت: 6 خیابان اصلی همدان با رضایت مردم قرار شد پیاده راه شود.

نیکبخت بیان کرد: یک سوم اعتبار این طرح را استان، یک سوم شهرداری و شورا و یک سوم دیگر را وزارت راه و شهرسازی تأمین می‌کند.

وی اعلام کرد: شهرداری زمین ساخت ایستگاه راه آهن مسافری را تأمین می‌کند تا در سفر رئیس جمهوری کلنگ زنی شود.

استاندار همدان با بیان اینکه در سال 95 هر ماه بین 800 تا هزار شغل بر اساس آمار تأمین اجتماعی در استان همدان ایجاد شده است گفت: 1700 کارگاه جدید بر اساس آمار تأمین اجتماعی در همدان ایجاد شده است.

نیکبخت افزود: در سال اول روی کار آمدن دولت تدبیرو امید پیش بینی‌ها این بود که دولت بیشتر از یک سال دوام نمی‌آورد چرا که خزانه خالی بود و تحریم‌ها گسترده اما در این شرایط دولت طرح تحول نظام سلامت را انجام داد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای همدان اظهار داشت: تا یک ماه دیگر مستند همدان به روی آنتن می‌رود.

استاندار همدان تصریح کرد: در دوران دولت یازدهم به میزان 8 هزار و 600 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام شد.که با بهره‌برداری از همه این طرح‌ها مشکلات اشتغال حل می‌شود.

نیکبخت از افتتاح و کلنگ زنی 300 طرح بزرگ و کوچک با حضور رئیس جمهور در همدان خبر داد و تصریح کرد: 10 اردیبهشت ماه صدای سوت قطار در همدان شنیده می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار