نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. فروردين 1396 - 19:16   |   کد مطلب: 22323
استاندار همدان با بيان اينكه بايد مردم را براي حضور فعالانه در انتخابات تشويق كرد، گفت: ما قول داده‌ايم انتخابات سالم و قانونی برگزار شود و بر این تعهد خود پایبند هستيم.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس، محمدناصر نیکبخت بعد از ظهر امروز در دیدار با مسؤولان اتاق اصناف  و جمعی از معتمدان بازار استان با بیان اینکه باید قدر نعمت امنیت و آرامش را دانست، اظهار کرد: ایران، هدف اصلی تروریست‌هاست اما با تلاش نیروهای مسلح هر تروریستی به سمت ایران آمد، دستگیر شد.

وی شرایط کشور را خوب ارزیابی کرد و با بیان اینکه استان همدان نیز به عنوان یک استان مستعد توسعه، استحقاق رسیدن به جایگاه خود را دارد، گفت: استان همدان بهترین شرایط را برای توسعه دارد.

استاندار همدان با بیان اینکه راه‌آهن ملایر- همدان، نهاوند -کرمانشاه و همدان - سنندج اجرا می‌شود تا همدان محل تلاقی راه‌ها و مبادلات شود، افزود: استان همدان مطالبات بسیاری دارد که در این دولت پیگیری شده و در حال پرداخت است.

وی گفت: برای راه آهن همدان 200 میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان مصوب شده بود، یکصد میلیارد تومان هم علاوه بر اعتبار مصوب، پرداخت شد.

نیکبخت با بیان اینکه باید مردم را برای حضور فعالانه در انتخابات تشویق کرد، گفت: ما قول داده‌ایم انتخابات سالم و قانونی برگزار شود و بر این تعهد خود پایبند هستیم.

وی با اشاره به اینکه از حاشیه مثبت و منفی پرهیز می‌کنم و به دنبال کار هستم، اظهار کرد: همراهی اتاق اصناف و بخش خصوصی در تسریع توسعه استان تأثیرگذار است که باید مد نظر باشد.

استاندار همدان گفت: روز گذشته علاوه بر دیدار با مدیرعامل سه بانک و رئیس سازمان خصوصی‌سازی برای رفع مشکلات تولیدکنندگان با سه سرمایه‌گذار دیداری داشتم که امیدوارم برای توسعه استان مفید فایده واقع شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما