نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. فروردين 1396 - 13:27   |   کد مطلب: 22319
امام‌جمعه ملایر گفت: حضور در انتخابات یک عبادت سیاسی است و در ایام انتخابات از توهین، دروغ، افترا و تخریب پرهیز شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر با تأکید بر فرهنگ‌سازی استفاده از تولیدات بومی و داخلی اظهار داشت: فرهنگ‌سازی از مهم‌ترین نیازهای اقتصاد مقاومتی است و دز این راستا توجه به تولیدات بومی و محلی از اولویت‌های است.

وی گفت: تجلیل از تولیدات داخلی نباید تنها به همایش‌ها ختم شود و تا می‌توان درزمینهٔ رونق و استفاده از تولیدات داخلی علی‌الخصوص تولیدات بومی شهرستان باید فعالیت شود.

امام‌جمعه ملایر گفت: حضور مسئولین در کارگاه‌های تولیدی و کارخانه‌ها و بازدید از این مراکز علاوه بر تشویق آنان می‌توان از مشکلات آنان نیز آگاه شد.

وی افزود: در این بازدیدها می‌توان کاستی‌های و  موانع کارگاه‌های تولیدی را برطرف کرده و کارگاه‌های از رونق افتاده را برای بازگشایی همراهی کرد.

حجت‌الاسلام برقراری گفت: باید در وضعیت اشتغال شهر بازنگری شده و به بحث اشتغال در زمینه‌های کشمش، شیره انگور، فرآورده‌های انگور و مبل  منبت شهرستان توجه بیشتری کرد.

وی گفت: باید دانش آموزان نخبه و دارای طرح و ایده را شناسایی کرده و به آن‌ها فعالیت داده شود تا از دوران دبیرستان و دانشجویی به اشتغال بپردازند.

امام‌جمعه ملایر تأکید کرد: تولید و اشتغال از اولویت‌های اصلی کاری بوده و رفع مشکلات آن را باید در دستور کار همه قرار داده شود.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام مبارک ماه شعبان بیان کرد: از اوایل شعبان شهر به‌خوبی آذین‌بندی شده و همان‌گونه که در ایام عزای امام شهیدان شهر سیاه‌پوش می‌شود در این ایام نیز شهر چهره‌ای متفاوت داشته باشد.

حجت‌الاسلام برقراری با تأکید بر برگزاری جشن‌ها  مراسم‌های مختلف در ایام شعبان بیان کرد: ماه رجب  شعبان ماه استغفار و آمادگی برای ورد به ماه رمضان است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: برخی حضور در انتخابات را با نفع فردی مقایسه می‌کنند اما حضور نداشتن در انتخابات آب در آسیاب دشمن ریختن است.

امام‌جمعه ملایر گفت: حضور در انتخابات سبب سربلندی و عزت کشور بوده و در عرصه‌های مختلف اقتصادی، بین‌المللی، اجتماعی و فرهنگی بازتاب دارد.

وی حضور در انتخابات را یک عبادت سیاسی عنوان کرد و گفت: در ایام انتخابات از توهین، دروغ، افترا و تخریب پرهیز شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما