نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. فروردين 1396 - 8:33   |   کد مطلب: 22303
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان:
دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان غرضی ملایر نصب مي‌شود
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان گفت:‌ به زودي دستگاه سی تی اسکن بیمارستان غرضی ملایر نصب مي‌شود.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس از همدان علیرضا صفری در  مراسم تقدیر از کارکنان فرزندان شاهد تامین اجتماعی همدان  اظهار کرد: طی چند سال گذشته از جمله مشکلات حوزه درمان کمبود نیروی انسانی، تجهیزات پزشکی و فضای فیزیکی بود که خوشبختانه طی سه سال اخیر شرایط بهتری فراهم شده است.

وی با اشاره به ارتقای خدمات درمانی، گفت: قبلاً در خصوص ناوگان آمبولانس شرایط خوبی حاکم نبود که در حال حاضر با تلاش‌های صورت گرفته شرایط بهتر شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان تامین اجتماعی همدان نصب شده و به زودی دستگاه « ام آر آی» نیز راه‌اندازی خواهد شد، افزود: دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان غرضی ملایر نصب خواهد شد.

وی با اشاره به نصب دستگاه رادیولوژی دیجیتال، تصریح کرد: اکنون در درمانگاه‌ها و پلی‌کلینیک‌ها شرایط بهتری حاکم شده است.

صفری با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت، خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی با توجه به توان خود و حتی بالاتر از توان  اقداماتی انجام داده که از آن جمله ارتقای هتلینگ بیمارستان‌هاست.

وی با بیان اینکه سال گذشته ارتقای هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی همدان انجام شد و امسال نیز در بیمارستان غرضی ملایر انجام می‌گیرد، گفت: خوشبختانه مردم رضایتمندی خوبی از نحوه ارائه خدمات دارند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه در رابطه با مسئله نگهداشت پزشک اوضاع بهتر شده در حالی که سال گذشته در بسیاری از رشته‌ها مشکل وجود داشت، افزود: اکنون در اکثر واحدها دو دندانپزشک و در برخی واحدها سه داروساز فعالیت دارند.

وی با اشاره به بهبود وضعیت پرداختی پزشکان، یادآور شد: قبلاً اختلافی بین سیستم درمان و بیمه‌ای وجود داشت که خوشبختانه شرایط بهتر شده است، حتی می‌توان گفت یا اختلافی نیست یا اینکه بسیار کم شده است.

صفری با بیان اینکه در خصوص سیستم آی‌تی اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: درصدد راه‌اندازی پرونده الکترونیک تأمین اجتماعی هستیم که امیدواریم به اهداف خود دست یابیم.

وی با اشاره به حذف دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی گفت: سالانه 7 هزار میلیارد تومان هزینه چاپ دفترچه تأمین اجتماعی می‌شود که اگر این هزینه به صورت کامل حذف شود، می‌توان آن در بخش‌های دیگر صرف کرد.

معاون مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان نیز با بیان اینکه در مجموعه تامین اجتماعی همدان 37 فرزند شهید، 15 خانواده شهید و 22 جانباز فعالیت دارند، اظهار کرد: یک آزاده و 68 رزمنده داوطلب در این مجموعه مشغول فعالیت هستند.

حسن عروتی با اشاره به اینکه در بیمارستان تامین اجتماعی همدان شرایط مطلوبی حاکم است، افزود: روحیه معنوی خوبی به برکت وجود فرزندان شهدا در این مجموعه وجود دارد.

وی به رشادت‌های سردار میرزامحمد سلگی مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران طی دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تنها لشگری که در دوران دفاع مقدس جلوی منافقان ایستاد لشگر انصارالحسین(ع) بود و سردار میرزامحمد سلگی نیز در این لشگر حضور داشت.

معاون مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان با اشاره به تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «آب هرگز نمی‌میرد»که در آن  خاطرات سردار میرزامحمد سلگی از دوران کودکی تا دوران دفاع مقدس بیان شده است، از جمع خواست حتماً این کتاب را مطالعه کنند.

دیدگاه شما