نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. فروردين 1396 - 19:01   |   کد مطلب: 22252
امام جمعه همدان با بیان اینکه ثبت نام کاندیداها بی حساب و کتاب انجام می‌شود، گفت: افراد پس از درک اندازه خود برای پذیرش مسئولیت ثبت نام کنند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه همدان با بیان اینکه ثبت نام‌ کاندیداها بی‌حساب و کتاب انجام می‌شود و این موضوع مورد تمسخر داخل و خارج قرار گرفته است، اظهار کرد: باید فکری به حال این قضیه شود.

وی با بیان اینکه انسان به عنوان اشرف مخلوقات، باید از مبدأ تا معاد را با مسئله قدر هماهنگ باشد در غیر این صورت دچار خسران می‎شویم، افزود: اگر قدر و اندازه خداوند را درک نکنیم، به قدر و اندازه پیامبر پی نخواهیم برد و به همین ترتیب 12 امام را درک نخواهیم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه برخی بار سنگین مسئولیت‌های بزرگی چون ریاست جمهوری را نمی‌شناسد و گمان می‌کند؛ از عهده آن بر می‌آید، اظهار کرد: این در حالی است که اندازه لازم برای این کار را ندارند.

وی با بیان اینکه باید قاعده و معیاری باشد که بر اساس آن نام نویسی صورت گیرد در صورتی که عده‌ای برای تمسخر آمدند، تصریح کرد: وقتی از خارج به داخل نگاه می‌کنند، چهره نامناسبی از ما نشان داده می‌شود.

طه‌محمدی با بیان اینکه کسی که نمی‌تواند از پس کارهای خود برآید، برای رئیس جمهوری ثبت نام کرده است، ادامه داد: امیدواریم که برای ثبت نام حداقل مدارک و یا گواهینامه‌هایی در نظر بگیرند تا شاهد اتفاقات جاری نباشیم.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه اعتکاف یکی از اتفاقات بسیار مطلوب در جامعه بود، خاطرنشان کرد: بانوان از مراسم اعتکاف به خوبی استقبال کردند و میوه شیرین این عمل بزرگوار را چشیدند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در دانشگاه تهران، امسال برای سال آینده ثبت نام کردند تا جای خود را در سال آینده حفظ کنند، گفت: این اتفاق در دنیایی که دین و دینداری وضعیت چنین است، جای بسیار خوشحالی است.

وی با اشاره به اینکه مردم از رژه ارتش و نیروهای مسلح استقبال کنند، اظهار کرد: نیروهای مسلح جان خود را بر کف دست گذاشته و برای امنیت ما تلاش می‌کنند بنابراین برای تشویق و سپاسگزاری از آنان باید در مراسم رژه شرکت کنیم.

طه‌محمدی با بیان اینکه ارتش امروز، از افراد مومن، ولایی، مقتدر تشکیل شده و به مانند پیش از پیروزی انقلاب نیست، افزود: امروز رئیس جمهور آمریکا بداند که پیش از تو هر که آمده هیچ غلطی نکرده، تو هم هیچ غلطی نمی‎توانی بکنی.

وی با اشاره به تحریم‌های جدید، تصریح کرد: دشمنان که از نظر نظامی امکانات بیشتری دارد، اما از مکتب ما وحشت دارند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه داعش را برای از بین بردن اسلام واقعی و شیعه ایجاد کردند، ادامه داد: آیا در امریکا که سالانه مردم با اسلحه کشته می‌شوند، حقوق بشر رعایت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شاخ آفریقا و یمن سالانه میلیون‌ها انسان از گرسنگی تلف می‎شوند، خاطرنشان کرد: در مرز لیبی به دلیل فقر و گرسنگی، انسان را خرید و فروش می‌کنند.

طه‌محمدی با بیان اینکه 10 هزار کودک زیر 18 سال در اروپا گم شدند، گفت: با این وجود آقای ترامپ دنبال حقوق بشر در ایران می‌گردد در حالی که این کودکان را دزدیدند، اجزای بدن آنها را فروختند و یا آنها را مورد سوء استفاده جنسی قرار دادند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار