نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. فروردين 1396 - 11:48   |   کد مطلب: 22248
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: در طول سال 95 تعداد 940 آگهی به ارزش 310 میلیون ریال در بین نشریات فعال شهرستان و نمایندگی روزنامه‌های سراسری توزیع‌شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامرضا جمالی زاده در جلسه چشم‌انداز فعالیت نشریات با تقدیر از همراهی نشریات در سال 95 اظهار داشت:در راستای وظایف قانونی در سال گذشته آگهی‌های مطبوعاتی را ساماندهی شده و با رعایت ضوابط قانونی و حمایتی؛ آگهی‌های مطبوعاتی را بین 15 نمایندگی روزنامه‌های کثیرالانتشار، روزنامه‌های منطقه‌ای و هفته‌نامه‌های محلی عادلانه مدیریت و توزیع شد.

وی ضمن تشکر از دادگستری، شورای حل اختلاف ، اداره ثبت‌اسناد و املاک به خاطر رعایت دستورالعمل توزیع آگهی‌ها، افزود: همکاری بیشتر این سازمان‌ها در اعلام، ثبت و واگذاری آگهی‌ها موجب رعایت عدالت در بین نشریات شده و حمایت مالی از آن‌ها نیز افزایش می‌یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر  افزود: اداره ارشاد در راستای عدالت در واگذاری آگهی‌ها، بی‌نظمی‌ها را برنمی‌تابد و با پیگیری قانونی از تخلفات  تعرفه‌ها و ناهماهنگی‌های چاپ آگهی، جلوگیری خواهد شد و از همه نمایندگی‌های مطبوعاتی و نشریات محلی انتظار می‌رود با رعایت اخلاقیات و معیارهای چاپ آگهی، آمار آگهی‌های چاپ‌شده خود را در دفاتر ثبت کنند.

وی گفت: نرخ نامه جدیدی برای آگهی‌ها در سال جدید تاکنون اعلام‌نشده و قیمت و ارزش آگهی‌ها برحسب کادر مشخص‌شده و صفحات چاپ، مطابق با سال گذشته محاسبه می‌شود.

جمالی زاده گفت: در طول سال 95 تعداد 940 آگهی به ارزش 310 میلیون ریال در بین نشریات فعال شهرستان و نمایندگی روزنامه‌های سراسری توزیع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار