نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. فروردين 1396 - 9:07   |   کد مطلب: 22247
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به آخرین نقشه های پیش یابی و خروجی مدل های هواشناسی، سامانه بارشی فعال از روز جمعه این استان را فرا می گیرد.

به گزارش ملایری‌ها نادر پیرتاج روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با ورود سامانه بارشی فعال به این استان از روز جمعه تا روز یکشنبه به تناوب بارش باران، گاهی رگبار، رعد و برق، تگرگ و در ساعاتی وزش باد شدید پیش بینی می شود.
وی اظهار کرد: در طول فعالیت این سامانه سیلابی شدن مسیل ها، آبگرفتگی معابر و خسارت رعد و برق و تگرگ در برخی از نقاط استان دور از انتظار نیست.
وی ادامه داد: در برخی از ساعات در روز جمعه با وزش باد شدید احتمال شکسته شدن شاخه های درختان و خسارت به تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد.
پیرتاج گفت: با توجه به تشدید بارندگی ها در ساعاتی از روز کاهش دید، اختلال در رفت و آمد و لغزندگی جاده ها در مسیرهای ارتباطی استان همدان پیش بینی می شود.
وی افزود: بارش ها تا اواخر وقت امروز چهارشنبه ادامه دارد و روز پنجشنبه جوی پایدار و بدون بارش پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته هشت درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 21 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
پیرتاج افزود: گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته نهاوند با 22 درجه سانتیگراد بالای صفر و خنک ترین نقطه، گل تپه با چهار درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار