نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. فروردين 1396 - 9:06   |   کد مطلب: 22246
معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان گفت: رسانه‌ها مروج اخلاق انتخاباتی باشند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ محمدابراهیم الهی‌تبار شامگاه چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی مدیران و مسوولان رسانه‌ها استان به بحث انتخابات پرداخت و اظهار کرد: تمام اخبار مربوط به انتخابات به طور دائم و مستمر توسط رسانه‌های مختلف برای مردم بیان می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام جریان‌های سیاسی وارد عرصه انتخابات شده‌اند و حتما شاهد حضوری پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود، به ایجاد اعتماد و امید در جامعه و نقش مهم رسانه‌ها در این ارتباط اشاره کرد و ادامه داد: اگر چنین اتفاقی رخ ندهد مشارکتی از سوی مردم صورت نمی‌گیرد و همین مسئله باعث بروز آسیب در جامعه خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان سلامت انتخابات،‌ شفافیت در صحبت و عمل، پاسخگو بودن کاندیداها، و تمکین به قانون را از نکات مهم در بحث سیاست‌های کلی نظام در انتخابات خواند و در بخش دیگری از سخنانش افزود: ثبات و امنیت کشور باید حفظ شود که این مهم با حضور مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی رقم خواهد خورد.

وی به ایجاد یک کمیته در شورای امنیت کشور برای رسیدگی به تخلفات در فضای مجازی و جلوگیری از سوء استفاد‌ه‌کنندگان از این فضا در ایام انتخابات اشاره کرد و خاطرنشان کرد: وجود اخلاق انتخاباتی بسیار مهم است که رسانه‌ها می‌توانند در ترویج آن نقش‌آفرین باشند.

الهی‌تبار انتخابات شورای شهر و روستا را مهم دانست و افزود: متأسفانه به نقش مهم این شوراها خصوصا شورای شهر در ایجاد تغییر و تحول در سطح شهرمان  کمتر پرداخته‌ایم که رسانه‌ها می‌توانند در این حوزه ورود کنند.

وی گفت: بودجه سالانه شورای شهر 500 میلیارد تومان است که بعضی از شوراها نسبت به بودجه‌های خود در حوزه‌های مختلف بسیار قوی عمل می‌کنند، اما ما کمتر شاهد این موضوع در شورای شهر خودمان هستیم که رسانه‌ها می‌توانند این دغدغه‌ها را مطرح کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار