نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. فروردين 1396 - 21:27   |   کد مطلب: 22183
مهاجم تیم صبای قم گفت: در شرایط کنونی چاره ای نیست جز اینکه قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ شانزدهم را تبریک بگویم.

به گزارش ملایری‌ها رضا عنایتی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نتایج دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار کرد: با نتایجی که در این هفته رقم خورد به نظر می رسد قهرمانی تیم پرسپولیس قطعی شده و من کسب این عنوان را به کادرفنی، بازیکنان و هواداران پرسپولیس تبریک می گویم. شاگردان برانکو در نیم فصل نخست امتیازات زیادی کسب کردند و در شرایط کنونی چاره ای نیست جز اینکه قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم را تبریک بگویم.

 

وی همچنین با اشاره به پیروزی سه بر صفر تیم صبای قم مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: ما در برابر تراکتورسازی با ارائه یک بازی زیبا توانستیم سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم، ما فقط تا امروز فرصت داریم از برد روز گذشته خوشحال باشیم و از این به بعد باید به دنبال پیروزی در دیدارهای آینده باشیم.

 

مهاجم تیم صبای قم افزود: شرایط صبای قم در جدول رده بندی لیگ برتر ویژه است و ما تا پایان رقابت های لیگ چهار فینال پیش رو داریم. امیدواریم همین روند خوب را ادامه دهیم و در نهایت بتوانیم سهمیه استان قم در لیگ برتر را حفظ کنیم.همان طور که قبلا هم اعلام کرده ام قصد دارم با پایان یافتن رقابت های فصل جاری از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کنم و به احتمال بسیار زیاد این اتفاق در بازی با استقلال رخ می دهد.

 

عنایتی با اشاره به تمجید صمد مرفاوی از عملکرد این بازیکن در دیدار برابر تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: مرفاوی به من لطف دارد اما تمام بازیکنان تیم در کسب این پیروزی سهیم هستند و خدا را شکر می کنم که با اتحاد و همدلی بسیار خوب تیم مان به ادامه حضور در لیگ برتر امیدوار شویم.

 

وی درباره مشکلات مالی باشگاه صبای قم عنوان کرد: اکثر باشگاه های ما با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و تا زمانی که این مسئله به صورت ریشه ای حل نشود فوتبال کشورمان پیشرفت نمی کند. من از مسئولان ورزش کشور درخواست می کنم برای خروج تیم ها از بحران مالی چاره ای بیاندیشند.

 

عنایتی در پایان در خصوص اعتراض تیم تراکتورسازی به عملکرد داور دیدار این تیم مقابل صبای قم گفت: من در جایگاهی نیستم که در مورد مسائل مربوط به داوری صحبت کنم و ترجیح می دهم تمام تمرکزم را بر حضور موثرم در تیم صبای قم بگذارم.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار