نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. فروردين 1396 - 13:19   |   کد مطلب: 22177
رئیس مرکز بهداشت ملایر گفت: در ایام تعطیلات نوروزی یک هزار و 950 رسانه آموزشی بین مسافران توزیع شد.

نیکو امجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مهمترین اقدامات کشیک نوروزی مرکز بهداشت ملایر اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز و از تاریخ 27 اسفند ماه تا 13 فروردین ماه مراکز مرکز بهداشت ملایر، پایگاه باهنر، مرکز دندانپزشکی امام علی (ع)، واحد پیشگیری و مبارزه با هاری، مرکز مشاوره بیماری های رفتاری، آزمایشگاه مرکزی و چادر سلامت و مراکز بهداشتی درمانی در  ازندریان، اسلام آباد، سامن،انوچ، علی آباد دمق، حسین اباد ناظم و جوکار فعال بوده و خدمت رسانی کرده اند.

وی افزود: مراکز زنگنه، آورزمان و شماره 3 شهری نیز در این مدت فعال بوده و به مسافران نورزی و همشهریان  خدمت رسانی کرده اند.

رئیس مرکز بهداشت ملایر  با اشاره به آمار عملکرد این مراکز بیان کرد:  در این ایام 6هزار و 933 مورد ویزیت پزشک، 249 مورد ویزیت و خدمات دندانپزشکی انجام شده است.

وی  از 536 مورد ویزیت و خدمات مامایی و 317 نفر خدمات آزمایشگاهی خبر داد و گفت: در ایان تعطیلات نوروز یک هزار و 871 مورد تزریقات و پانسمان،864 مورد واکسیناسیون انجام شده است.

امجدی افزود: انجام  238 مورد مراجعه به واحد پیشگیری و مبارزه با هاری، 170 مورد نمونه گیری هیپوتیروئیدی، 80 مورد مراجعه به مرکز مشاوره رفتاری و 108 مورد نمونه گیری از موارد مشکوک به بیماری های واگیردار از دیگر اقدامات این مرز در ایام تعطیلات است.

وی با اشاره به مراجعه  920 نفر مراجعه به داروخانه دولتی و 5 هزار و 948 مورد مراجعه به داروخانه خصوصی مستقر در مراکزبیان کرد: یک هزار و 950 رسانه آموزشی بین مسافرین در ایام توزیع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار