نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. فروردين 1396 - 13:07   |   کد مطلب: 22176
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان:
65 درصد مدارس استان ایمن هستند
مدیرکل تعمیر و تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان گفت: در حال حاضر 65 درصد مدارس استان ایمن هست وامید است به همت خیرین و با اعتبارات دولتی 35 درصد ما بقی نیز ایمن شود.

فرزاد تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره عملکرد خیرین مدرسه ساز در استان همدان اظهار داشت: از آغاز به کار خیرین سلامت در سال 1377 خیرین مدرسه ساز 245 پروژه در استان اجرا کرده اند.

وی افزود: این تعداد پروژه شامل یک هزار و 468 کلاس و اتاق بوده که در زیر بنای 172 هزار مترمربع و با هزینه 105 میلیارد تومان انجام شده است.

مدیرکل تعمیر و تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان گفت: نیازهای مدارس هیچ گاه پایان نمی یاد و هر ساله شاهد تغییر نیازهای مدارس با توجه به تکنولوژی‌های جدید هستیم.

وی گفت: ما نیاز به تجهیزات و تکنولوژی های جدید داریم و نیازهای مدارس دائمی است و از خیرین در خواست شده که متناسب با این نیازها عمل کنند.

تیموری گفت:عمده فعالیت های خیرین مدرسه ساز در زمینه های تجهیز مدارس و تعمیر و ساخت مدارس است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ایمن سازی مدارس گفت: در حال حاضر 65 درصد مدارس استان ایمن هست وامید است به همت خیرین و با اعتبارات دولتی 35 درصد ما بقی نیز ایمن شود.

مدیرکل تعمیر و تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان گفت: در برنامه ششم توسعه توجه خاصی به بحث ایمن سازی مدارس شده است و مقرر شده که طی اجرای برنامه پنجم توسعه مبلغ 3 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی جهت بازسازی و تخریب مدارس غیر ایمن استفاده شود.

وی افزود: اعتبارات ویژه ای هم برای تغییر سیستم گرمایشی مدارس در نظر گرفته شده و تا دو سال آینده تمامی مدارس به سیستم گرمایشی مرکزی مجهز می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار