نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. فروردين 1396 - 20:33   |   کد مطلب: 22161
امام‌جمعه ملایر گفت: ما در سایه تحریم‌ها دستاوردهای فراوانی داشتیم و 20 فروردین روز جشن ما می‌توانیم است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر با اشاره به فرارسیدن ولادت امام جواد(ع) اظهار داشت: برخی دشمنان امام هشتم این ایشان را امام ندانسته و به دلیل دیر فرزند دار شدن این امام آن را عقیم دانسته و ولادت امام جواد نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به زندگی عبادی و سیاسی امام نهم شیعیان بیان کرد: امام جواد بیان کرده که همواره باید مراقب دشمن بود و این دشمن شاید تا خانه شما هم نفوذ کند.

امام‌جمعه ملایر گفت: این امام علی رقم اینکه دختر مأمون در خانه ایشان بود هرگز حاضر به دست کشیدن از مبارزه با خاندان بنی‌عباس نشد که این درس بزرگی برای همه ماست.

وی اعتکاف را فرصتی طلایی برای زدودن سیاهی از دل عنوان کرد و گفت:  رجب ماه آماده کردن خود برای ماه رمضان است.

وی با اشاره به سالروز قطع رابطه ایران با آمریکا توسط کارتر در سال 59 بیان کرد: سال 58 آمریکا یک‌طرفه روابط اقتصادی خود را با ایران قطع کرد و به‌طور رسمی در روز 20 فروردین 59  رابطه کرد و امروز باید جوانان ما از این مسئله آگاه باشند.

وی با اشاره به‌روز فناوری هسته‌ای بیان کرد: ایران در دوران این قطع رابطه تا حدی پیشرفت کرده که به یکی از زنجیره‌های اصلی فناوری هسته‌ای در جهان با استفاده از دانش بومی دانشمندان شد.

حجت‌الاسلام برقراری گفت: دستاورد هسته‌ای که توسط دانشمندان ایرانی و خون شهدای هسته‌ای به دست آمد زمینه دانش‌های فراوانی است که یکی از آن‌ها ساخت نیروگاه برق هسته‌ای است که ایران تا سال 2020 به آن دست می‌یابد.

وی گفت: دشمنان از ابتدا با انقلاب مشکل داشته و امروز برای تحریم‌های جدید بحث حقوق بشر و حمایت از تروریست را مطرح می‌کنند.

امام‌جمعه ملایر گفت: پس از برجام آمریکایی‌ها 50 مورد تحریم جدید را به ایران تحمیل کردند و به‌تازگی نیز عده‌ای از افراد را تحریم کردند.

وی گفت: پس از برجام تحریم‌ها فقط درروی کاغذ برداشته شد و آمریکایی‌ها آزمایش موشکی را بهانه قراردادند درصورتی‌که به اعتراف آژانس هسته‌ای و برخی سیاسیون آزمایش موشکی نقض برجام نیست و در راستای توانمندسازی یک کشور است.

حجت‌الاسلام برقراری گفت: ما در سایه تحریم‌ها دستاوردهای فراوانی داشتیم و  20 فروردین روز جشن ما می‌توانیم است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار