18. فروردين 1396 - 11:34   |   کد مطلب: 22160
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مدیران ما همه باید روحیه انقلابی داشته باشند و با این روحیه اقدامات را انجام دهند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در نخستین سالگرد شهید مدافع حرم حیدر ابراهیم‌خانی در مسجد امام صادق(ع) ملایر با اشاره جایگاه والای شهدا در نزد خدا اظهار داشت: قرار خدا بر این است که از بین افراد نمونه‌ها انتخاب‌شده و  الگویی برای تمام دنیا شوند  و این افراد رشد و بالندگی و سعادتی که خدا وعده داد دست پیدا می‌کنند.

وی کوچک دانستن خود نزد خدا را از مهم‌ترین ویژگی‌های این افراد عنوان کرد و گفت: امروز وظیفه ما کشف و شناسایی و شهود در دنیا برای دست پیدا کردن به مقام‌های والا است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: روحیه کشف و شهود  می‌تواند ما را در ای دنیا نجات دهد و ما باید آدم‌های الگو را بشناسیم.

وی تأکید کرد:  انقلاب ما به کشف و شهد نیاز دارد و به همان اندازه که باید انسان‌های مثبت را بشناسیم دشمنان حیله‌گر را نیز باید بشناسیم.

وی با اشاره به برخی سخنان درباره مدافعان حرم کرد: کسانی که می‌گویند مدافعان خرم برای اعراب جنگیده و یا برای پول و مقام به سوریه می‌روند اگر اندکی تفکر داشته باشند می‌دانند که این‌ها سخنانی غلط و بیهوده است.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه تأکید کرد: جبهه سوریه جبهه تشخیص حق از باطل است که شهدای مدافع حرم حق را بالا آوردند و اجازه حضور باطل را ندادند.

وی افزود:  کسی که روحیه استکبارستیزی، استقلال‌خواهی و روحیه علوی داشته باشد با اندک فکر می‌فهمد که اگر جبهه سوریه تشکیل نمی‌شد جنایات داعش اکنون در کوچه و خیابان‌های کشور ما اتفاق می‌افتاد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: جوان‌هایی که یک‌تنه در مقابل موشک‌های آمریکا قد علم کرند و مانع اجرای نقشه‌های دشمنان شدند باعث نجات ایران و جبهه اسلام شدند.

وی با اشاره به سخنان رهبری درباره شهدای مدافع حرم و شهدای هسته‌ای بیان کرد: امروز باید حواس‌جمع باشد کسانی که حرف‌هایی همچون جنگیدن مدافعان حرم برای پول و مقاممی زنند یا مغرض و یا جاهل هستند.

وی گفت: خدا در قرآن بیان کرده اگر قرار است در مسیر اسلام حرت کنید باید با بصیرت باشد و در مسیر حقانیت اسلام فقط باید با بصیرت بود و همه باید مراقب باشیم و حواسمان جمع باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبری در بازگشت اولی گروه از شهدای گمنام در سال 73 بیان کرد: رهبر انقلاب در آن سال بیان کرد که شهدا علم هستند و این شهدا علامت و هدایتگر راه برای همه ما هستند.

وی گفت: شهادت یک اتفاق نیست یک هدف  است که لازمه آن روحیه شهادت‌طلبی و ایثار است که این روحیه را در کارهای شهید ابراهیم‌خانی به‌وضوح دیده می‌شد.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه بیان کرد: حاج حیدری که ما فقط مدافع حرمش را خبر اقدامات فراوانی ازجمله کمک به فقرا را در محله حاشیه‌نشین سرجو ملایر انجام داده است.

وی با اشاره به سخنان رهبری در حرم مطهر ضوی در ابتدای سال بیان کرد: امروز مدیران ما باید روحیه انقلابی داشته باشند و با این روحیه اقدامات را انجام دهند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سخن برخی مسئولین درباره نبودن نفوذ بیان کرد:  ما باید مراقب نفوذ باشیم چگونه  مدیری که در این شهر می‌گوید ما نفوذ نداریم آیا بنی‌صدر و وزیر فراری را فراموش کرده‌اید؟

وی تأکید کرد: جوانان امروز کشور ما و شهدایی همچون حیدر ابراهیم‌خانی امروز کاری کرده‌اند که انقلاب ما از شبکه نفوذ دشمن در امان مانده است.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت:  ما همه مدیون شهدا هستیم و باید بسیار مراقب باشیم که  نکند مدیون آنان باقی بمانیم که کار بسیار سخت می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار