نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. فروردين 1396 - 19:36   |   کد مطلب: 22150
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در شورای اداری شهرستان همدان با بیان اینکه امسال از سه جهت سال مهم و سرنوشتش سازی برای نظام و کشورمان است اضافه کرد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری،اجرای برنامه ششم توسعه اقدامات سرنوشت ساز برای کشور و نظام در سال جدید می باشند.

به گزارش ملایری ها به نقل از نافع، محمدابراهیم الهی تبار ادامه داد:نقش همدان به لحاظ هویتی و تاریخی در کشور بسیار پررنگ است.

 

وی افزود:ظرفیتهای شهر همدان بسیار زیاد است که باید به آن پرداخته شود ،در واقع شهرستان همدان می توند الگوی توسعه برای سایر شهرستانهای استان باشد.

 

این مدیر استانی اضافه کرد:برشهای شهرستانی برنامه ششم توسعه باید توسط مدیران استان تهیه شود ؛زیرا اگر برنامه محور نباشیم نمی توانیم به کمال برسیم.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه استاندار امسال را به عنوان سال باباطاهر نامگذاری کرده اند.این  بر اساس سیاستهای فرهنگی دولت در استان است که سالهای گذشته را نیز به نام بزرگان استان برای معرفی نامگذاری شد.

 

 

الهی تبار با بیان اینکه این دولت کشور را در شرتایط سختی تحویل گرفت ادامه داد:نرخ رشد اقتصادی و نرخ سرمایه گذاری شرایط مطلوبی نداشت ،این دولت با تدبیر و عقلانیت مسیری را طی کرد که شاهد شکوفایی هستیم.

 

وی افزود:اعتقادم اسن است که دولت توانسته به معنای واقعی کلمه اقتصاد مقاومتی را به حد مطلوب اجرا کند زیرا امروز شاهد پیشی گرفتن حجم صادرات از واردات هستیم.

 

این مدیر استان افزود:دولت توانست فضای سرمایه گذاری در ایران را مثبت کند علی رغم همه ی مشکلات.

 

 

الهی تبار تصریح کرد:سرمایه گذاری است که موجب رونق اشتغال و تولید می شود.

 

وی با بیان  اینکه اگر برجام اتفاق نمی افتاد ما به مسیری می رفتیم که عراق و لیبی رفتند افزود:هر کشوری که ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل باشد به عنوان تهدید کننده امنیت جهانی به حساب می آید.

 

این مدیر دولت یازدهم اضافه کرد:سرمایه گذار داخلی و خارجی باید احساس امنیت کند تا بتوان سرمایه گذاری انجام دهد و این در ان شرایط میسیر نمی شد؛ ما با برجام و لغو تحریمها توانستیم ایران هراسی را در دنیا حذف کنیم.

 

 

 

وی با بیان ضرورت همکاری همه ی دستگاه های برای ایجاد اقتصاد مقاومتی تاکید نمود:اگر دولت مسیری را برود و مجلس و دستگاه قضایی همراهی نکنند قطعا اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد.

 

 

 

 

 

وی افزود:حضور 175 هیآت خارجی تجاری فضای امیدوار کننده اقتصادی ایجاد کرد.

 

الهی تبار با اشاره به رونق گرفتن صادرات نفتی گفت:اگر امروز از صادرات روزانه 1 میلیون یا  800 هزار بشکه ای نفت به صادرات بیش از 3 میلیون بشکه در روز رسیده ایم از برکات برجام است ،حضور مقتدرانه ی ما در اوپک هم حاصل برجام است.

 

 

این مسئولی سیاسی استان همدان با اشاره به اینکه قبلا نیز به این نکته اشاره کرده است که برجام قراردادی نیست که فقط به نفع ما باشد اضافه کرد:کشورهایی که ذیل فصل هفتم مشنور سازمان ملل متحد بودند یا با فروپاشی نظام یا کشور مواجه شدند.

 

 

نقش رهبری به عنوان ولی امر و کسی که سخنانش برای همه ی ما فصل الخطاب است در بوجود امدن این توافق بسیار مهم است.

 

 

وی ضمن بیان برجستگی های این توافق اضافه کرد:در برجام سیاستگذار نظام بود و دولت و تیم مذاکره کننده به خوبی آن را اجرا کردند.

 

 

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه نیروهایی که در این دولت هستند فرزند ارزشها هستندگفت:کسانی که در قبل از انقلاب مبارزه میکردند برای جاه و مقام تلاش نمیکردند و فقط برای عقیده خود مبارزه میکردند آنها در جنگ حضور داشتند هم همینطور بوده است،آقای هاشمی و روحانی در زمان انقلاب و جنگ مورد اعتماد امام و رهبری بودند.

 

وی با اشاره به تخصیص 100 درصدی بودجه سفر استانی دولت به همدان افزود:در سفر روحانی به همدان 800 میلیارد دلار بودجه مصوب شد که تخصیص 100 درصدی داشته است و این نشان دهنده ی صداقت دولت با مردم است.

 

 

الهی تبار از اضافه شدن  900  تخت بیمارستانی به بیمارستانهای استان خبر داد و اضافه کرد به شدت کار عمرانی آن در حال انجام است.

 

 

معاون استانداری همدان به افتتاح راه آهن همدان نیز در ابتدای جاری اشاره نمود و افزود: با این توفیقات همدان آماده جهش بزرگ است.

 

وی با اظهار اینکه امروز اسیبهای اجتماعی مشکل مهم و بزرگی در کشور است اضفه کرد:یکی از کارهای این دولت بحث آسیبهای اجتماعی بود ،این دولت به این آسیبها نگاه اجتماعی داشت.

 

 

الهی تبار تاکید نمود:در سال 95 با تلاشهای صورت گرفته جرائم در استان همدان 30 درصد کاهش یافت.

 

 

وی این امر را حاصل تلاشهای همه ی دستگاه ها و نهاد ها برشمرد و افزود:همه ی دستگاه های و ارگانها پای کار امدند و تلاش کردند حتی نماینده ولی فقیه سازمان مردم نهاد صیانت از حریم خانواده را ایجاد کردند و دفتر سابق خود را به این موضوع اختصاص دادند.

 

 

مدیر اجرایی استان تشکیل 400 سازمان مردم نهادو حضور با نشاط انجمنهای ادبی و فرهنگی را همه حاصل تلاشهایی صورت گرفته دانست و ادامه داد:سیاست قطعی ما برگزاری انتخاباتی قانونی  پرشور و رقابتی است؛کسی حق دخالت در انتخابات در انتخابات مردم را ندارد.

 

 

وی خواستار اجرای دقیق قانون در زمینه انتخابات توسط همه شد و ادامه داد:تاکید ما به هیاتهای اجرایی و نظارت اجرای قانون است.

 

همانطور که در انتخابات گذشته نیز ما همین کار را انجام دادیم و از عملکرد ما رضایت کلی وجود داشت.

 

معاون استاندار از بودجه   108 میلیارد تومان جاری استان همدان خبر داد و گفت:در بررسی صلاحیتها وی گفت:باید کارفراقانونی انجام نشود که نخبگان و سیاسون جرات حضور نداشته باشند.

 

معاون سیاسی استانداری همدان با توصیه به مردم برای دقت در انتخاب اضافه کرد:از مردم هم میخواهیم خوب دقت کنند و با دقت انتخاب کنند .

 

دیدگاه شما