نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. فروردين 1396 - 9:12   |   کد مطلب: 22109
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری کیف‌قاپ حرفه‌ای همراه با 2 نفر مال‌خر خبر داد و گفت: این افراد به ارتکاب 10 فقره سرقت معترف شده‌اند.

به گزارش ملایری‌ها سرهنگ شعبان ترک‌نیا در این رابطه اظهار کرد: در راستای مبارزه با سارقان و مجرمان در ایام نوروز براساس تدابیر متخذه در قرارگاه نوروزی با انجام کار اطلاعاتی دقیق یک نفر کیف‌قاپ شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی سرقت‌های انجام شده شامل وجه نقد و طلاجات توسط این کیف‌قاپ 20 میلیون تومان تخمین زده شده است، افزود: با هماهنگی مقام قضائی از مخفیگاه نامبرده بازدید به عمل آمد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این بازدید اقلامی شامل گوشی موبایل، تعدادی کیف و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد، ادامه داد: در همین ارتباط با انجام تحقیقات فنی و تخصصی 2 نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

ترک‌نیا در بخش دیگری از سخنانش به دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و اعتراف به 7 فقره سرقت در ملایر اشاره کرد و گفت: در راستای مبارزه با سارقان خودرو و اعزام گشت‌های هدفمند و موثر در نقاط از پیش تعیین شده، مأموریت‌های پلیس در ایام تعطیلات نوروز تشدید شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: در همین رابطه مأموران یک نفر سارق خودرو در حین سرقت یک پراید را شناسایی کردند و بلافاصله وی را دستگیر و برای انجام تحقیقات دقیق به پلیس آگاهی منتقل کردند.

ترک‌نیا با اشاره به اینکه این فرد پس از انجام بازجویی به ارتکاب 7 فقره سرقت داخل خودرو معترف شد، تصریح کرد: توجه و عمل به هشدارهای و توصیه‌های انتظامی و اجتماعی پلیس باید همواره مدنظر شهروندان باشد همچنین باید کلیه وسایل نقلیه به لوازم ضدسرقت و بازدارنده مجهز شوند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار