نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. فروردين 1396 - 9:05   |   کد مطلب: 22108
کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی ملایر عنوان کرد:
توزیع ۵۰۰۰ برگه فرهنگی و تبلیغی در بین مسافران نوروزی ملایر
کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از توزیع بیش از ۵ هزار برگه فرهنگی و تبلیغی در بین مسافران نوروزی شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها علی عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار مهر از توزیع بیش از ۵۰۰۰ برگه فرهنگی و تبلیغی در بین مسافران نوروزی شهرستان ملایر خبر داد.

وی گفت: این برگه ها با هماهنگی های انجام شده با پایگاههای هلال احمر مستقر در ورودهای شهرستان ملایر و همچنین مساجد قرار گرفته در مسیر عبوری مسافران توزیع شده است.

عبدالملکی از همکاری خوب پایگاههای هلال احمر و هیئت امنای مساجد شهرستان ملایر تقدیر کرد و از استقرار روحانیون در میادین ورودی و اصلی شهرستان ملایر برای پاسخ گویی به مسائل شرعی مسافران نوروزی خبر داد.

علی عبدالملکی گفت: با هماهنگی های انجام شده با حوزه علمیه و همکاری هلال احمر در میادین و ورودی های اصلی شهرستان ملایر روحانیون اعزامی از حوزه علمیه به سئوالات شرعی و اعتقادی مسافران نوروزی پاسخ دادند.

عبدالملکی استقبال مسافران از اجرای این طرح را بسیار خوب ارزیابی کرد و از همکاری حوزه علمیه و روحانیون شهرستان که در اجرای این طرح صمیمانه همکاری داشتند قدردانی کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار