نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. فروردين 1396 - 9:19   |   کد مطلب: 22050
اولین کاروان راهیان نور ملایر در سال 96 با 620 زائر به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ داود ابراهیمی در حاشیه اعزام اقشار مختلف بسیجیان ملایر  به اردوی راهیان نور اظهار داشت:امروز از ملایر 604 نفر از بسیجیان به همراه 16 نفر عوامل اجرایی در قالب 11 اتوبوس به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: این سفر معنوی به مدت چهار روز بوده و زائرین از مناطق عملیاتی، والفجر 8، طلاییه، فکه، شلمچه، هور و هویزه بازدید می‌کنند.

 فرمانده سپاه ملایر بیان کرد: همان‌گونه که رهبری فرمودند دفاع مقدس یک معدن طلا است که با فناوری راهیان نور ما این معدن طلا را استخراج می‌کنیم و در مقابل جنگ نرم دشمن از این ویژگی‌هایی اردوهای راهیان نور استفاده مکی کنیم.

وی افزود:  جنگ تحمیلی با تمام مشکلات مثل قطره‌ای در مقابل جنگ نرم دشمنان است که با آثار معنوی که این اردوهای راهیان نور دارد می‌توان جوانان و نوجوانان را از این جنگ مصون داشت.

ابراهیمی آشنایی جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها با رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را از مهم‌ترین اهداف این اعزام برشمرد و بیان کرد: زائرین از طریق بسیج محلات برای این اردو ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: به همراه هر اتوبوس هم یک راوی و یک روحانی حضورداشته و دو نفر از هلال‌احمر نیز به‌صورت امدادگر در این سفر معنوی حاضر می‌شوند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار