نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. فروردين 1396 - 8:20   |   کد مطلب: 22039
فرماندار ملایر گفت: در پايان سومين روز از فرصت تعيين شده ثبت نام 165 داوطلب کانديداتوري انتخابات شوراي اسلامي شهرها و روستاهاي شهرستان ملایر انجام شد.

به گزارش ملایری‌ها عبدالعظيم رضايي، معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ملاير عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران از قطعي شدن ثبت نام 165 نفر در پايان سومين روز از زمان تعيين شده جهت ثبت نام داوطلبان خبر داد.

رضايي با اشاره به ثبت نام 11 تن ديگر در حوزه شهر ملاير در سومين روز گفت: با افزودن اين تعداد شمار داوطلبان اين حوزه تا پايان وقت اداري امروز به 44 تن رسيده است.

فرماندار ويژه ملاير افزود: امروز همچنين شاهد انجام 55 ثبت نام ديگر در حوزه شوراهاي اسلامي روستايي در ستادهاي انتخاباتي فرعي بخش هاي تابعه بوديم که مجموع داوطلبان کانديداتوري انتخابات شوراهاي اسلامي روستا در شهرستان را در پايان روز سوم به 109 نفر رساند.

رضايي به ثبت نام 12 داوطلب شرکت در انتخابات شوراهاي اسلامي شهرهاي سامن، جوکار، ازندريان، زنگنه و اسلامشهر آق گل تا پايان امروز اشاره و افزود: اميد داريم طي روزهاي آتي بر شمار داوطلبان و افراد علاقمند به حضور در انتخابات شوراها افزوده شده و شاهد انتخاباتي شکوهمند در ارديبهشت ماه سال جاري باشيم.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار