نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. فروردين 1396 - 21:21   |   کد مطلب: 22035
رئیس پلیس راه استان همدان خبر داد
افزایش 7 درصدی تردد در جاده‌های همدان
رئیس پلیس راه استان همدان از افزایش هفت درصدی تردد در جاده‌های استان همدان نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش ملایری‌هارضا عززی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سفرهای مسافران نوروزی از روان‌سازی ترافیک در جاده‌های استان خبر داد و اظهار کرد: چندین روز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در جاده‌های استان بودم اما در حال حاضر تردد عادی شده است.

وی با اشاره به اینکه چندین بار شاهد بسته شدن گردنه اسدآباد به علت بارش برف بودیم، گفت: چندن شب گذشته و همچنین دیشب شاهد بارش برف و وقوع یخبندان و در نتیجه مسدود شدن گردنه اسدآباد بودیم اما اکنون گردنه باز است.

رئیس پلیس راه استان همدان با تاکید به اینکه رانندگان حتماً وسایل ایمنی سفر را با  خود به همراه داشته باشند،افزود: طی دو سه روز گذشته علت بسته شدن گردنه اسدآباد نداشتن تجهیزات ایمنی و صاف بودن لاستیک‌های خودرو و در نتیجه عدم توانایی لازم رانندگان در رانندگی بوده است.

وی با اشاره به اینکه طی چند ورز اخیر شاهد تصادفاتی در جاده‌های استان بوده‌ایم اما خوشبختانه تصادفات شدید نبوده است، خواستار رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان شد.

عزیزی از افزایش هفت درصدی تردد در جاده‌های استان نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: سال گذشته از ابتدای طرح نوروزی پلیس تاکنون شاهد یک‌میلیون و 918 هزار تردد در راه‌های استان بودم اما امسال این تعداد به 2 میلیون و 715 هزار تردد رسیده است.

وی از دو برابر شدن گشت‌های پلیسی ایام نوروز خبر داد و افزود: نیروهای کمکی نیز از مرکز اضافه شده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار