نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. اسفند 1395 - 9:57   |   کد مطلب: 22024
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر خبر داد
اجرای نمایش نوروزی در 3 مکان تفریحی در ملایر
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از اجرای سه گروه نمایشی با پنج عنوان نمایش خیابانی و صحنه‌ای در ملایر خبر داد و گفت: پارک سیفیه، تپه باستانی نوشیجان و موزه لطفعلیان از جمله اماکنی هستند که علاقمندان می‌توانند این نمایش‌ها را در آن ببینند.

به گزارش ملایری‌ها غلامرضا جمالی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن سال نو اداره ارشاد ملایر ویژه برنامه‌هایی را اجرایی خواهد کرد که از جمله آن اجرای چند نمایش آیینی و باستانی در سطح شهر است.

وی با بیان اینکه گروه‌های نمایشی در ایام نوروز فعالیت خود را خواهند داشت، بیان کرد: سه گروه نمایشی پنج عنوان نمایش خیابانی و صحنه‌ای را در ملایر اجرا می‌کنند تا علاوه بر شهروندان، مسافران نوروزی نیز آن را تماشا کنند. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با بیان اینکه این نمایش ها با همکاری میراث فرهنگی در مراکز تفریحی و توریستی اجرا خواهد شد، افزود: پارک سیفیه، تپه باستانی نوشیجان و موزه لطفعلیان از جمله اماکنی است که علاقه‌مندان می‌توانند این نمایش‌ها را ببینند.

وی در خصوص برنامه‌های شاخصی که در طول سال جاری در ملایر برگزار شد، اظهار کرد: سال 95 برای فرهنگ و هنر پربار بود هرچند با آن نقطه مطلوب فاصله داریم اما با وجود تنگناهای مالی فعالیت‌ها رضایت بخش بود.

جمالی‌زاده با تأکید بر اینکه امسال بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی در ملایر برگزار شد، اظهار کرد: در این جشنواره 15 گروه نمایشی حضور داشتند که هفت نمایش به عنوان برتر دست یافت که پنج نمایش از ملایر بود.

وی اضافه کرد: در دو حوزه موسیقی ضمن اجرای فعالیت‌های جاری چهار کنسرت شامل موسیقی پاپ و سنتی برگزار شد که از این تعداد دو کنسرت‌ از ملایر و دو مورد نیز خارج از استان اجرا داشتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برگزاری سه نمایشگاه کتاب در ملایر خبر داد و افزود: اردوی بازدید هنرمندان و شعرا از نمایشگاه کتاب تهران و برگزاری عصر شعر به مناسبت‌های مختلف از دیگر برنامه‌های این اداره در سال جاری است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار