نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. اسفند 1395 - 23:55   |   کد مطلب: 22021
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: در این مرحله از اعزام کاروان های راهیان نور که در ایام نوروز برگزار می شود از بسیجیان و خانواده های محلات ۶۰۴ نفر در قالب ۱۴ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

به گزارش ملایری‌ها سرهنگ داود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اردوهای راهیان نور بیان داشت: راهیان نور یک برنامه معنوی است و ما باید با این برنامه معنوی و روح بخش از طلای ناب دفاع مقدس استخراج کنیم.

وی تصریح کرد: در واقع ما با انجام اردوهای راهیان نور قرار است که جوانان و نوجوانان و خانواده های مختلف را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: با حضور در اردوهای راهیان نور و بازدید از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی با رشادت‌ها و از خودگذشتگی های فرزندان جامعه اسلامی خود آشنا می شویم.

وی گفت: با توجه به اینکه مکان های معنوی مورد بازدید تقدس خاصی دارند و تاثیر معنوی که بر افراد با حضور در این مناطق عملیاتی گذاشته می شود زائرین به یک انرژی الهی دست پیدا می کنند.

ابراهیمی بیان داشت: بازدید از این مکان ها و شنیدن روایت دلاور مردی ها و شجاعت رزمندگان از زبان راویان که خود مکمل آثار معنوی مکان هستند باعث تحول در افراد و زائران می شود.

وی با اشاره به اینکه موارد زیادی درخصوص تاثیرات این مشاهدات و شنیده ها داریم، گفت: طبق آیه شریفه قرآن کریم اگر ما یک نفر را زنده کنیم مثل این است که کل دنیا را زنده کرده ایم و وقتی که فردی با حضور خود در اردوهای راهیان نور متحول می شود و از راه اشتباهی که قبلا رفته برگردد و باعث پیشگیری از انحراف وی در آینده شود این همان زنده کردن فرد است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: ما در این مرحله از اعزام کاروان های راهیان نور که در ایام نوروز برگزار می شود از بسیجیان و خانواده های محلات ۶۰۴ نفر در قالب ۱۴ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: از این ۱۴ اتوبوس یک دستگاه مربوط به طلاب است که ۲۹ اسفند ماه اعزام می شود و مابقی در ۵ فروردین ۹۶ برای بازدید از مناطق عملیاتی اعزام خواهد شد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم اسفند سال جاری نیز اعزام دانشجویان دانشگاه های مختلف ملایر به مناطق عملیاتی جنوب را شاهد بودیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار