نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. اسفند 1395 - 7:24   |   کد مطلب: 22013
مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان گفت: صداوسیمای مرکز همدان برای نوروز 96 سفره گسترده‌ای را ویژه مخاطبان خود فراهم کرده‌ که دربرگیرنده سلیقه‌های متفاوت است .

به گزارش ملایری‌ها حسین میسر در گفت‌وگو باایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: شبکه همدان در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی خود و در قالب سریال‌ها، ویژه‌برنامه‌ها، مستندها، فیلم‌ها، نمایش‌های طنز رادیویی و تلویزیونی برنامه‌های شادی را برای سنین مختلف تهیه کرده است .

وی عنوان کرد: در بخش سیما تولید ویژه‌برنامه سال تحویل با نام «ایوان الوند» به مدت 180 دقیقه با آیتم‌های متعدد نظیر میهمانان چهره از هنرمندان و نخبگان استانی و ملی، نمایش‌های طنز، موسیقی تصویرهای جدید و جذاب از بناهای تاریخی و محوطه‌های گردشگری استان، حضور خوانندگان جوان استانی، اجرای زنده سرودهای شاد بهارانه از اقوام کرد، لر و آذری زبان، بخش لباهنگ مردمی در میادین و بناهای ویژه گردشگری از موسیقی‌های بهارانه و شاد، تولید و پخش گزارش‌های جذاب از مزار شهدای شاخص و شهدای مدافع حرم و پاسداشت ایشان، سر زدن به خانه‌های نگهداری سالمندان و مراکز خیریه و آسایشگاه‌ها، پاسداشت افراد شاخص همدانی در گذشته در سال 95 همچون مرضیه حدیدچی و شهدای مدافع حرم و هنرمندان و نخبگان درگذشته، توجه به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان‌نور درنظرگرفته شده است .

وی افزود: تولید 13 برنامه شبانگاهی نوروزگان با رویکردهای ذکر شده در بالا به صورت زنده و با رویکرد تفریحی و سرگرمی، آداب و رسوم گردشگری و میهمان‌پذیری به مدت یک ساعت هر شب از شبکه استانی همدان پخش می‌شود .

میسر با بیان اینکه تولید و پخش زنده برنامه صبحگاهی امروز هر روز از ساعت 9 تا 10 با رویکرد اطلاع‌رسانی به مسافران و گردشگران و مردم پخش می‌شود، گفت: در این برنامه از حوزه راه و ترابری، آب و هوا، ویژگی‌ها و آدرس‌های گردشگری، توجه به ارزش‌های سنتی و مذهبی مردم در نوروز، نقد و بررسی اشکالات ارتباطی امروز جامعه و اثر فضای مجازی در آن و توجه به بهبود ارتباط نسل‌ها با هم، تحکیم بنیان خانواده و توجه به صله رحم هم صحبت می‌شود .

وی از تهیه ویژه‌برنامه چمن گل برای کودکان در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: این برنامه با رویکرد ایجاد فضای شاد برای این گروه سنی و باکس‌های ویژه سینمایی کودک در کنداکتور نوروزی پخش خواهد شد .

وی ادامه داد: تأمین و پخش آثار نمایشی، مستند و میان‌برنامه مناسب با رویکرد جدید بودن، سرگرم‌کننده، شاد بودن، پیام‌مند و جوان‌پسند بودن مانند بسته‌های نسیم و طنز لیموترش به علاوه استفاده از مستندهای تولیدی مرکز از قبیل امپراطوری سنجاب‌ها، سیزده‌خانه، دیار من، مادستان در معرفی مطلوب شهرها و روستاها و مناطق ویژه گردشگری استان از دیگر برنامه‌های این مرکز است .

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: در بخش صدا تهیه برنامه «لبخند بهار» ویژه تحویل سال و  «بهار الوند» هر روز در ایام نوروز با رویکرد تفریحی و سرگرمی به صورت زنده از این شبکه استانی  پخش می‌شود .

وی افزود: برنامه «رادیو مسافر» برای اطلاع‌رسانی به مسافران طراحی و در فواصل پخش برنامه‌ها اطلاعات مناسبی درباره مکان‌های گردشگری، آب و هوا، خدمات‌رسانی در ایام نوروز و ... به مسافران ارائه می‌دهد .

وی اضافه کرد: برنامه تعاملی «رادیو محله» سعی دارد پیام‌ها و دیدگاه‌های شنوندگان و هم‌استانی‌های عزیز را در برنامه انعکاس دهد .

میسر خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های ویژه صدا در این ایام می‌توان به برنامه «تحویل آرزوها»، «قند و عسل»، «دال خنده»  و نمایش «دختران»  اشاره کرد

دیدگاه شما

آخرین اخبار