نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. اسفند 1395 - 7:05   |   کد مطلب: 22009
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: در آستانه سال نو، نمایشگاهی از آثار صنایع دستی توسط دو هنرمند ملایری در سالن مرکز هنرهای تجسمی ملایر گشایش یافت.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامرضا جمالی زاده اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت تولد حضرت زهرا(س) و روز زن و در آستانه نوروز 96 برگزار شده و هدف ما استفاده همشهریان از دسترنج و آثار فرهنگی و هویت دار هنرمندان شهرمان به عنوان کالای هنری برای عیدی دادن است.

وی گفت: در این نمایشگاه، سیمین رهام و شیما آرونی آثاری از صنایع دستی شامل کیف های دست ساز پارچه ای که روی آنها با الهام از نقشهای دوره ساسانی و نقوش هندسی هنر اسلامی ـ ایرانی و تلفیقی از نقشهای مدرن است را به معرض نمایش و فروش گذاشته اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: از دیگر آثار به نمایش گذاشته شده، می توان از ظروف سفالی، شیشه های نقاشی شده و دست سازهای چرمی نام برد که به عنوان زیور آلات از آنها استفاده می شود.

وی بیان کرد: امیدواریم این نمایشگاه مورد استقبال گسترده مردم مواجه شود و خانواده ها با انتخاب وخرید آثار با کیفیت، سفره های هفت سین خود را با سفالینه های زیبا، ظروف نقاشی شده و رنگارنگ تزیین کنند.

گفتنی است، نمایشگاه ذکر شده از 21 لغایت 30 اسفند ماه و از ساعت 16 الی 19 در مرکز انجمن هنرهای تجسمی ملایر واقع در خیابان شهید طلوعی، نبش کوچه خسروی، روبروی فروشگاه شرکت توزیع برق پذیرای بازدید کنندگان می باشد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار