نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. اسفند 1395 - 7:42   |   کد مطلب: 21970
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر خبر داد؛
وجود 15 نقطه حادثه خیر در شهرستان/ جاده‌ای ملایر استاندار است
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ملایر گفت: وضعیت استاندار را حوادث و تصادف‌ها مشخص می‌کنند و در شهرستان ملایر کمترین حوادث جاده‌ای رخ‌داده است.

جواد نگاهداری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اشاره به وجود 948 کیلومتر انواع راه در شهرستان ملایر اظهار داشت: از این مقدار راه 170 کیلومتر آن راه شریانی است.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات برای استقبال از نوروز بیان کرد: پاک‌سازی شانه‌ها و حریم راه‌ها، اصلاح شیب شیروانی،  لکه‌گیری و درزگیری و اصلاح قسمت‌های آسیب‌دیده ازجمله مهم‌ترین اقدامات برای بهتر شدن وضعیت راه‌ها برای رانندگان در ایام نوروز است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ملایر بیان کرد: کشیک‌های نوروز از 25 فروردین تا 15 فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

وی گفت: 40 نفر از راهداران در 25 اکیپ اقدامات گشت نوروزی را برای بهتر شدن شرایط انجام می‌دهند.

نگاهداری گفت در این ایام  گشت‌های مستمر راهداری در جاده‌ها حضورداشته  که امسال با توجه به ادغام حمل‌ونقل هم بر وضعیت جاده‌ها و هم بر مجتمع‌های بین‌راهی و حمل‌ونقل نظارت‌شده  تا خدمات خوبی به مسافران نوروزی ارائه شود.

وی با اشاره به وضعیت استاندارد جاده‌های شهرستان ملایر بیان کرد: وضعیت استاندار را حوادث و تصادف‌ها مشخص می‌کنند و در شهرستان ملایر کمترین حوادث جاده‌ای رخ‌داده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ملایر گفت: در شهرستان  15 نقطه پر تصادف وجود داشته که اقدامات خوبی برای ایمن‌سازی و ساماندهی این نقاط در سال جاری انجام داده‌شده است.

وی افزود: این نقاط در سال جاری با نصب چراغ چشمک‌زن، تابلو و سرعت کاه‌های آسفالتی و پلاستیکی  آشکارسازی شده است.

نگاهداری افزود: در سال‌های آینده نیز نقاطی که نیاز به کارهای عمرانی داشته باشند برنامه‌ریزی می‌شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار