نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. اسفند 1395 - 23:02   |   کد مطلب: 21961
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان همدان گفت: ۹ هزار و ۲۸۳ فقره در خواست دریافت تسهیلات ازدواج در همدان در صف انتظار است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم، محمد طوماسی ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و مدیران نهادها برگزار شد اظهار داشت: با توجه به مشکلات سپرده‌گذاری قرض الحسنه در سیستم بانکی، وجود رقابت‌های ناجوانمردانه بانک‌های خصوصی و مشکلات اقتصادی مردم از سوی دیگر در سال 94 تعداد قابل توجهی تسهیلات ازدواج اعطا شده است.

طوماسی بیان کرد: در سال 94 تعداد 20 هزار و 372 فقره تسهیلات ازدواج و تعداد وام‌های پرداختی امسال نیز تا پایان بهمن ماه به 24 هزار و 351 فقره رسیده است.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های همدان تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام گرفته، پرداخت وام ازدواج به زوجین تا پایان سال به 26 هزار فقره می‌رسد.

طوماسی با بیان اینکه رقم پرداختی وام ازدواج در سال قبل سه میلیون تومان و امسال به 10 میلیون تومان افزایش داشته است، گفت: سال 94 در مجموع 612 میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت شد که به دو هزار و 228 میلیارد ریال رسیده است.

وی از رشد 20 درصدی در تعداد اعطای تسهیلات ازدواج خبر داد و افزود: 9 هزار و 283 زوج همدانی برای دریافت وام ازدواج در صف انتظار هستند.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های همدان مطرح کرد: تعدادی از این پرونده‌ها تعیین شعبه شده و تعدادی دیگر نیز در شرف تکمیل پرونده هستند.

وی با بیان اینکه بانک ملی بیشترین میزان وام را پرداخت کرده است، اظهار داشت: بانک کشاورزی و صادرات نیز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما