نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. اسفند 1395 - 23:25   |   کد مطلب: 21942
الدقاق با بیان اینکه مزدوران آل‌خلیفه در حال پخش‌کردن خبر احتمال تبعید شیخ عیسی قاسم هستند، اظهار داشت: به‌نظر من این موضوع یک جنگ روانی است و ملت بحرین نخواهند گذاشت رژیم آل‌خلیفه شیخ عیسی قاسم را تبعید کند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم؛ شیخ عبدالله الدقاق فعال سیاسی بحرینی و نماینده آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در ایران در گفتگو با نسیم آنلاین، توضیحاتی را در خصوص روند برگزاری دادگاه شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین ارائه داد.

وی در خصوص احتمال برگزاری دادگاه علیه آیت‌الله قاسم رهبر انقلابیون بحرین توسط رژیم آل‌خلیفه در هفته آینده با وجود دوبار تعویق اظهار داشت:‌ براساس شواهدی که موجود است نظام آل‌خلیفه به‌دنبال این است که آیت‌الله قاسم را محکوم و از بحرین اخراج کند.

الدقاق با بیان اینکه مزدوران آل‌خلیفه در حال پخش کردن خبر احتمال تبعید شیخ عیسی قاسم هستند اظهار داشت: به‌نظر من این موضوع یک جنگ روانی است و ملت بحرین نخواهند گذاشت نظام آل‌خلیفه شیخ عیسی قاسم را تبعید کند.

وی در ادامه با اشاره به تصویب قانونی در مجلس دست‌نشانده آل‌خلیفه اظهار داشت: براساس این قانون نظامیان حق دارند هر پرونده‌ای را در دادگاه مدنی مطرح کنند و با تشکیل دادگاه افراد را محکوم کنند.

این فعال سیاسی بحرینی در خصوص اخبار مطرح‌شده مبنی بر برقراری حکومت نظامی در بحرین اشاره به اینکه در این کشور حکومت نظامی برقرار نیست خاطرنشان کرد: این موضوع هم بخش دیگری از جنگ روانی حکومت آل‌خلیفه برای ترساندن مردم بحرین است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اگر حکومت آل‌خلیفه بخواهد برای دستگیری آیت‌الله شیخ عیسی قاسم اقدام کند حتماً طرفداران ایشان که در اطراف خانه شیخ تجمع کرده‌اند ممانعت خواهند کرد و خونریزی خواهد شد اظهار داشت: ملت و جوانان بحرینی تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون از آیت‌الله قاسم دفاع خواهند کرد و ان‌شاءالله امیدوارم ملت بحرین پیروز شود.

الدقاق اضافه کرد: دوستان و جوانان آیت‌الله قاسم به‌شکل شبانه‌روزی کنار منزل وی مستقر شده‌اند و همچنین برنامه نماز جماعت و دعا صبح، ظهر و شب در این مکان برگزار می‌شود.

وی در خصوص آینده انقلاب بحرین تأکید کرد: حتماً این انقلاب پیروز خواهد شد البته نیاز به صبر و بصیرت دارد که بحمدالله ملت بحرین ملت صبور، بصیر و شهیدپرور هستند و اگر چنین صفاتی داریم ان‌شاءالله به پیروزی هم خواهیم رسید.

این فعال سیاسی بحرینی در خصوص پیش‌بینی آینده انقلاب بحرین در صورت تبعید شیخ عیسی قاسم اظهار داشت: اگر چنین کاری انجام شود مانند انقلاب ایران خواهد شد و همان‌طوری که با تبعید امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران قوی‌تر شد و بعد از 14 سال امام بازگشت و جمهوری اسلامی تشکیل دادند، در مورد بحرین هم اگر آیت‌الله قاسم تبعید شود انقلاب ما قوی‌تر خواهد شد و آیت‌الله قاسم دوباره برمی‌گردد تا ان‌شاءالله انقلاب پیروز شود.

وی در پایان در خصوص شرایط فعلی رژیم آل‌خلیفه اظهار داشت: وضعیت آنها از نظر اقتصادی ضعیف است چون الآن عربستان بدهکار است و آل‌خلیفه هم به‌تبع آنها بدهکار هستند البته آنها سعی می‌کنند از نظر ظاهری خود را قوی نشان دهند اما واقعیت چیز دیگری است و شرایط آنها با پیروزی ما در سوریه، عراق و یمن شرایط خوبی نیست و ان‌شاءالله در بحرین هم پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار