فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

18. اسفند 1395 - 14:29   |   کد مطلب: 21931
هسته اوليه هیئت‌مدیره بازار ملاير تشکيل و قرار شد هیئت‌مدیره اصلي ظرف روزهاي آتي تشکيل و مديريت امورات و مشکلات بازار را بر عهده دار شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد حامدي نژاد در نشست بررسي راهکارهاي رفع مشکلات کالبدي بازار تاريخي ملاير اظهار داشت: بخش خصوصي براي مديريت ارشد شهرستان بسيار مهم و در جامعه اثرگذار است .

وي تصريح نمود: رونق‌بخش خصوصي، نيروي محرکه جامعه و اقتصاد است، پس بايد دولت بتواند بخش خصوصي را فعال و مديريت نمايد .

معاون برنامه‌ریزی و امور عمراني فرماندار ملاير بابیان اينکه منشأ همه تحولات گذشته بازار بوده و بازار بسيار اثرگذار بر جامعه است افزود: بخش دولتي کارکردي محدود دارد اما بخش خصوصي می‌تواند در همه زمینه‌ها ورود و فعاليت نمايد.

وي با يادآوري سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل، گفت:در حال حاضر حدود 30 درصد کالاهاي ما توليد داخلي است و مابقي وارداتي است که از ديگر کشورها صورت می‌گیرد و ما با استفاده از توليد خارجي به توسعه نيروي انساني و اقتصاد آن‌ها کمک می‌کنیم .

معاون برنامه‌ریزی و امور عمراني فرمانداري اظهار داشت: بيشترين صادرات استان در بخش کشاورزي متعلق به شهرستان ملاير است و اين نشانگر پتانسیل‌های بالايي است که در اين شهرستان وجود دارد.

وي تأکید کرد: بازار ملاير يک دُر گران‌بهاست و بايد بتوانيم با تشکيل يک هیئت‌مدیره خوب و فعال، ضمن حفظ بافت تاريخي، مشکلات داخل بازار را نيز مرتفع نماييم .

حامدي نژاد ضمن پيشنهاد برگزاري جشنواره در ايام نوروز در بازار بيان داشت: بیایید همانند جشنواره شیره‌پزی يک روز از سال را به برگزاري جشنواره بازار اختصاص دهيم و از نقاط مختلف استان نيز براي شرکت در اين جشنواره دعوت نماييم.

وي گفت: بايد زمينه فعالیت‌های شاد و تفريحي فرزندانمان را در جامعه ايجاد نماييم تا آسیب‌های اجتماعي نتواند جوانان ما را از پاي درآورد.

حامدي نژاد با يادآوري حادثه پلاسکو گفت: اين واقعه تلخ زنگ خطر را در کشور به صدا درآورد تا در انديشه نقاطي باشيم که خطر محسوس‌تر است و لازم است تا با مديريت صحيح از وقوع چنين رخدادهايي پيشگيري کنيم.

شایان‌ذکر است در اين نشست هسته اوليه هیئت‌مدیره بازار ملاير تشکيل و قرار شد هیئت‌مدیره اصلي ظرف روزهاي آتي تشکيل و مديريت امورات و مشکلات بازار را بر عهده گيرد.       

دیدگاه شما