نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. اسفند 1395 - 15:49   |   کد مطلب: 21913
دو هفته پس از سفر پرحاشیه رئیس سازمان محیط زیست به ملایر رئیس دانشگاه ملایر جابه جا شد.

به گزارش ملایری‌ها شنیده ها حاکی از آن است که پس از حواشی به وجود آمده در سفر دکتر ابتکار به ملایر و اعتراضاتی که دانشجویان  دانشگاه ملایر به سفر معاون رئیس جمهور به ملایر و وضعیت خوزستان داشتند ریاست این دانشگاه جابه جا شد.
بر اساس شنیده ها فشارهایی بر روی دکتر حیاتی وجود داشته که وی استعفا داده است.
از منوچهر بابایی پور از استادیاران دانشگاه بوعلی همدان به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی دکتر حیاتی در دانشگاه ذکر شده که همین امر باعث اعتراض دانشجویان دانشگاه ملایر شده است.
دانشجویان دانشگاه ملایر با توجه به اینکه بابایی پور سابقه مدیریتی نداشته این انتصاب را سیاسی کاری دانسته  و در ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کرده و نماز جماعت را در محوطه دانشگاه اقامه کردند.

در متن اعتراضی دانشجویان آمده‌است:

 

نمی دانم با کدام برهان و دلیلی از روی صد و پنجاه نفر از اساتید دانشگاه ملی ملایر رد می شوید و برای ریاست دانشگاه این شهر از جایی همچون همدان شخصی را انتخاب می کنید ....؟؟؟
یقینا شما چیزی جز سیاسی کاری و رسیدن به اهداف شخصیتان را ملاک این کار قرار نداده اید...
روی من با کسانی است که رئیس دانشگاه ملایر را با سیاسی کاری کنار گذاشتند و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برای ریاست دانشگاه این شهر فردی را انتخاب کرده اند که پل ارتباطی شان در رسیدن به اهداف شوم سیاسی شان باشد...
اما نمی دانید که این نامه شروع یک مبارزه است، بالاخره باید چهره کسانی که به دنبال سیاسی کاری هستند در این شهر آشکار شود.
امروز بعضی از آقایان به اصطلاح خدمت گزار این شهر اهداف شوم شان را به داخل دانشگاه کشیده اند و از جایی خارج از این شهر گزینه ای برای ریاست دانشگاه ملی ملایر می خواهند انتخاب کنند...
اما بدانید که شهرستانی به این بزرگی نه تنها در تعیین فردی برای ریاست دانشگاه متعلق به خود درنمانده، بلکه با هر اقدامی در راستای حذف نیروهای بومی و آوردن فردی از شهری دیگر، مقابله کرده و جلوی کسانی که به این ننگ دامن می زنند می ایستد

 

دیدگاه شما