نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. اسفند 1395 - 8:07   |   کد مطلب: 21895
رئیس بنیاد مسکن شهرستان ملایر گفت: از زمان آغاز اجرای طرح هادی در روستاهای کشور طرح هادی در اکثر روستاهای ملایر تهیه‌شده و در طرح هادی 38 روستا بازنگری شده است

مسعود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اشاره به مهم‌ترین اقدامات  این نهاد از ابتدای سال 95 اظهار داشت: اقدامات بنیاد مسکن در راستای محرومیت‌زدایی و تحقق شعار سال صورت گرفته است.

وی افزود: در راستای تهیه و بازنگری طرح‌های هادی روستایی در چهار طرح هادی روستایی بازنگری شده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان ملایر گفت: از زمان  آغاز اجرای طرح هادی در روستاهای کشور طرح هادی در روستاهای ملایر تهیه‌شده و در طرح هادی 38 روستا بازنگری شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان ملایر با بیان اینکه بیش از نیمی از روستاهای ملایر بهسازی شده است، گفت: این میزان از بهسازی به نسبت میانگین کشوری بالاتر است و در این زمینه استان همدان و شهرستان ملایر در کشور پیشتاز بوده است.

وی گفت: ملایر با اجرای بیش از 50 درصد طرح، از میانگین کشوری و استانی جلوتر بوده است.

وی با اشاره به اختصاص 19 هزار و500 فقره تسهیلات نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی بیان کرد: میزان این تسهیلات پرداختی206 میلیارد تومان است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان ملایر افزود: از ابتدای سال 95 هم یک هزار و 950فقره تسهیلات با رقم ریالی 20و18 میلیون تومانی و بااعتباری معادل 37 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت‌شده است.

وی گفت: در راستای مقاوم‌سازی و نوسازی مسکن روستایی 14 هزار و 753 واحد مسکن روستایی با 185 میلیارد تومان تسهیلات به بهره‌برداری رسیده است.

رضایی از صدور 19 هزار و450 فقره سند مالکیت برای اماکن   در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت خبرداد.

وی با اشاره به برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در شهرستان ملایر بیان کرد: در این  ایام 6پروژه بااعتباری بالغ‌بر 150 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

رضایی گفت: بهسازی روستاهای اوج تپه، دهنو آورزمان، بلرتو سه طرح اقسامی در این ایام بوده که کارهای تخریب، جدول‌گذاری، اصلاح شبکه، زیرسازی و آسفالت در این روستاها اجراشده است.

وی از بهسازی مسیر اصلی روستای بهاره خبر داد وبیان کرد: این پروژه به‌صورت مشترک انجام‌شده که از سال 1395 آغازشده و بااعتبار یک میلیارد و850 میلیون ریال اجراشده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایر گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر 19 هزار و450مین سند املاک روستایی اعطاشده است .

وی گفت: در این ایام به‌صورت هم‌زمان315 واحد مسکن روستایی بااعتبار 136 میلیارد و 868 میلیون ریال افتتاح شد. 

رضایی بیان کرد: 24 هزار و 885 مترمربع مسکن روستایی به میانگین هر واحد 75 مترمربع  در قالب این تعداد واحد مسکونی بهسازی و مقاوم سازی شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار