نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. اسفند 1395 - 22:17   |   کد مطلب: 21876
رئیس مجمع امور صنفی همدان گفت: به دنبال تاکید استاندار همدان بر ضرورت حمایت از تولیدات داخلی ، عرضه کالای خارجی در نمایشگاه بهاره همدان ممنوع شد.

به گزارش ملایری‌ها  وحید فرسایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در جریان نام نویسی از متقاضیان برای حضور در نمایشگاه بهاره اجازه حضور به عرضه کنندگان کالای خارجی در نمایشگاه داده نشده است.
وی اضافه کرد: همچنین از متقاضیان عرضه کالا در این نمایشگاه تعهد کتبی مبنی بر خودداری از عرضه کالای خارجی و قاچاق دریافت شده است.
وی بیان کرد: 6 تیم بازرسی اصناف در زمان برگزاری نمایشگاه بهاره بر فعالیت غرفه های توزیع کننده کالای اساسی و مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال نظارت می کنند.
رئیس مجمع امور صنفی همدان تاکید کرد: همچنین کالاهایی که در نمایشگاه بهاره عرضه می شوند قبل از حضور در نمایشگاه رصد، پلمپ، قیمت گذاری و کنترل می شوند که با وجود این فیلترها برای عرضه کالا در نمایشگاه ها احتمنال عرضه کالای خارجی و قاچاق به حداقل می رسد.
فرسایی هدف از اجرایی کردن این طرح را حمایت از تولدکنندگان داخلی ذکر کرد و رویکرد و سیاست اقتصاد مقاومتی را نیز در این راستا دانست.
وی استفاده از کالاهای ایرانی را نیازمند فرهنگ سازی، ارتقای کیفیت تولیدات داخلی، کاهش هزینه تمام شده و قیمت کالاها و ارتقای کیفیت تولیدات با هدف بالا بردن توان رقابت پذیری با کالاهای مشابه خارجی دانست.

دیدگاه شما

آخرین اخبار