فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

11. اسفند 1395 - 22:32   |   کد مطلب: 21821
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌‍‌های پزشکی استان همدان گفت: ۱۰ ایستگاه سلامت با هدف کاهش تلفات و مصدومان حوادث جاده‌ای در تعطیلات نوروز ۹۶ در استان همدان برپا می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم؛ دکتر حبیب معصومی در نشست کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان اظهار داشت: آمادگی لازم در حوزه بهداشت و درمان استان همدان برای ارائه خدمات به مسافران و شهروندان در ایام تعطیلات نوروز 96 ایجاد شده است.

وی افزود: در این راستا در حوزه درمان بیمارستان‌های اورژانس‌های بیمارستانی برای پذیرش بیماران در آماده‌باش قرار دارند و در حوزه بهداشت نیز بر نحوه ارائه خدمات به مسافران توسط رستوران‌ها و مراکز بین راهی نظارت می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌‍‌های پزشکی استان همدان بیان کرد: فعالیت گروه بهداشت محیط از ابتدای اسفندماه شروع شده است و به صورت شبانه‌روزی در راستای تشدید نظارت بر مراکز عرضه، تولید و توزیع مواد غذایی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: تمام واحدهای بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی همدان فهرست کشیک شبانه‌روزی در ایام تعطیلات نوروز را اعلام کردند که در زمان مقرر به اطلاع مسافران می‌رسد.

معصومی عنوان کرد: 10 ایستگاه سلامت با هدف کاهش تلفات و مصدومان حوادث جاده‌ای در تعطیلات نوروز 96 در استان همدان برپا می‌شود.

وی گفت: در این ایستگاه‌های سلامت داروها و خدمات اورژانسی به مسافران ارائه می‌شود و تست قند خون و فشار خون نیز توسط نیروهای امدادی انجام می‌پذیرد.

معصومی اظهار داشت: طرح امداد نوروزی 96 از 25 اسفند ماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار