نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. اسفند 1395 - 7:44   |   کد مطلب: 21811
رئیس اداره آب و فاضلاب ملایر خبر داد؛
بهره‌برداری و آغاز عملیات 13 پروژه آب و فاضلاب در سال 95
مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری ملایر گفت: از ابتدای سال جاری 13 پروژه عمرانی آب و فاضلاب کلنگ زنی و به بهره‌برداری رسیده است.

یاسین جوکار در گفت‌وگو با ملایری‌ها  با اشاره به مهم‌ترین اقدامات شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر در سال 95 اظهار داشت: برای این 13 پروژه از ابتدای سال بیش از 68 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: در  امسال 8 کیلومتر شبکه جمع‌آوری آب و فاضلاب بااعتباری بالغ‌بر 24 میلیارد ریال در ملایر اجراشده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری ملایر از نصب یک هزار و 500 فقره انشعاب در سطح شهر ملایر خبر داد و افزود: برای نصب این انشعابات پنج میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

جوکار گفت: اصلاح و توسعه شبکه  فرسوده توزیع آب به مقدار پنج کیلومتر و استانداردسازی یک هزار و 300 فقره انشعاب آب در سطح شهر بااعتبار 9 میلیارد ریال از دیگر اقدامات این شرکت در سال 95 است.

وی گفت: سه حلقه آب شرب در این سال با صرف هزینه چهار میلیارد و 500 میلیون ریال حفاری و تجهیز شده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری ملایر احداث ساختمان اداری آبفای جوکار را یکی دیگر از اقدامات این شرکت در سال 95 برشمرد و افزود: این ساختمان اداری در زیربنای 240 مترمربع و بااعتبار دو میلیارد  و200 میلیون ریال اجراشده است.

وی بیان کرد: ساختمان اداری آبفای زنگنه هم در زیربنای 100 مترمربع و بااعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا می‌شود.

جوکار از نصب چهار دستگاه شیر فشارشکن به‌منظور مدیریت فشار آب شهر ملایر با صرف اعتبار ی بالغ بریک  میلیارد ریال نصب‌شده است.

وی گفت: اجرای پروژه GIS پیمایش مشترکین و تهیه نقشه و تأسیسات شهر ملایر بااعتبار 700 میلیون ریال یکی دیگر از اقدامات این شرکت در سال جاری است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری ملایر گفت: در راستای اندازه‌گیری پارامترهای خروجی تصفیه‌خانه فاضلاب ملایر تجهیزات آنلاین بااعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال نصب‌شده‌ است .

وی اجرای طرح مطالعات بازنگری شبکه توزیع آب شهر ملایر را یکی دیگر از طرح‌های اجرایی آب و فاضلاب ملایر طی  سال جاری  عنوان کرد و گفت: برای اجرای این طرح 800 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

جوکار افزود: برای محافظت از مخازن آب جاده سلامت ملایر پروژه حصارکشی این مخازن بااعتبار 600 میلیون ریال انجام‌شده است.

وی اظهار داشت: به‌منظور بهره‌مندی شهروندان ملایر از شبکه فاضلاب عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری و نصب انشعابات فاضلاب در محدوده خیابان پارک تا بلوار قائم‌مقامی به طول هفت هزار و 500 متر آغازشده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری ملایر افزود: در این پروژه دو هزار واحد انشعاب فاضلاب نصب‌شده و برای اجرای این پروژه 15 میلیارد ریال اعتبار از محل درامد تبصره دو و سه شرکت آب و فاضلاب ملایر هزینه می‌شود.

وی گفت:  همچنین عملیات توسعه و اصلاح شبکه و استانداردسازی انشعابات آب در سطح شهر ملایر به طول سه کیلومتر و بااعتبار دو میلیارد ریال از محل درآمد تبصره دو و سه شرکت آب و فاضلاب ملایر در سال 95 آغازشده است.

جوکار به آغاز عملیات اجرایی و افتتاح 5 پروژه آب و فاضلاب شهری ملایر در ایام‌الله دهه فجر   اشاره کرد و گفت: کلنگانی شبکه جمع‌آوری فاضلاب خیابان شهید رجایی بااعتبار 15 میلیارد ریال، کلنگانی ساختمان اداری آبفای زنگنه، افتتاح یک حلقه چاه، کلنگ زنی حفر چاه آب شرب جدید ملایر و افتتاح سه دستگاه شیر فشارشکن  از  این پروژها بشمار می رود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار