نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. اسفند 1395 - 23:25   |   کد مطلب: 21746
سرپرست بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان ملاير از برگزاری همايش تجليل از مادران بزرگوار شهدا در ملایر همزمان با 22 اسفندماه خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ محمدابراهیم مرادی ظهر امروز در جلسه کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  اظهار کرد: همه ما و این انقلاب اسلامی مدیون خون پاک شهدایی است که مهمترین سرمایه خودشان که همان جانشان عزیزشان بود را در راه اسلام و قرآن و دفاع از ارزش‌های ناب این مرز و بوم تقدیم کردند.

وی با اشاره به اینکه  22 اسفندماه روز بزرگداشت و تکریم مقام شهداست افزود: در سال 58 حضرت امام خمینی (ره) فرمان تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی را صادر کردند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر ضمن تاکید بر وظیفه سنگینی که بر عهده بنیاد شهید در تکریم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دارد افزود: تمام ادارات سطح شهرستان با نصب بنر، برگزاری یادواره و هر کاری که در این خصوص می‌تواند انجام دهند باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند.

وی با بیان اینکه به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدا برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد؛ از برگزاری چندین یادواره شهدا همزمان با روزهای پایانی اسفندماه خبر داد و گفت: کاشت نهال به یاد یک‌هزار و 100 شهید والامقام شهرستان در روز 15 اسفندماه مصادف با روز درختکاری از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید ملایر در روز بزرگداشت تکریم شهداست.

مرادی دیدار با امام جمعه ملایر، حضور ایثارگران در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه‌ها، پیاده‌روی خانوادگی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در روز جمعه 20 اسفند از میدان دکتر بابک به سمت گلزار شهرداری گمنام دانشگاه آزاد واحد ملایر را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت و تکریم مقام شهدا برشمرد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر برگزاری همایش تجلیل از مادران بزرگوار شهدا، غبارروبی گلزار شهدای عاشورا برگزاری اردو و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت و تکریم مقام شهدا در ملایر دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار